Skip to main content
Vraag

Verliefd maar ik weet bijna zeker dat hij mij niet leuk vindt

• August 26, 2025
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

S_Privateeee
Forum|alt.badge.img

Okeoke, dus er zit een jongen in de andere klas en hij zat vroeger in de mijn klas op de basisschool. We waren toen nog vrienden en ik voelde me niet heel aangetrokken, maar toen gingen we naar de middelbare en hij ging dus naar een andere klas en we begonnen ook gewoon geen contact meer te hebben. En nu praten we ook niet meer (we begroeten elkaar niet eens meer), maar ik heb wel echt het gevoel dat ik hem leuk vind en ik heb ook regelmatig dromen over hem (geen idee waarom maar ja). Maar ik weet bijna zeker dat hij mij niet leuk vindt en ik weet nu dus niet wat ik moet doen en elke keer als ik bij hem ben of langs hem loop doe ik weer domme dingen of zeg ik dingen waarvan ik na afloop na 7 maanden nog aan denk omdat het zo vernederend was.

Help a girl out guyss!

(P.S: M'n vriendinnen weten er trouwens ook niks over, maar zaten vroeger ook bij hem in de klas.) 

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 27, 2025

Waarom weet je dat hij je niet leuk vind?

xx liefs Wolf 🐺

Coco
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 27, 2025

- Hallo. Beste vrienden! Ik heb ook genoten van de ervaring van een jongen. Hij en ik waren op de basisschool, op de middelbare school, in een klas, maar die jongen die hij net begon was erg goed, dus in principe veel meisjes houden van hem. Een van de dapperste dingen die ik ooit heb gedaan, is dat ik een vriend met hem wilde maken en hem de hand wilde schudden. Soms droom ik van hem in mijn droom, maar na verloop van tijd was hij en ik op dezelfde middelbare school, maar in verschillende klassen. Ik ben hem ook langzaam aan langzaam vergeten, vanaf het begin ging ik door de spanning rond hem heen en voelde het niet meer. Als je die jongen echt leuk vindt, kun je eerst een vriend met hem maken? Of weet je wat hij leuk vindt? Je kunt dezelfde interessegroep met hem melden, dan zijn er meer mogelijkheden om te praten. Je weet zeker dat hij je niet leuk vindt, niet noodzakelijk waar, hij kan ook leuk voor je zijn. Ik ben een extreem introvert persoon en hoewel ik een tijdelijke liefde voor sommige jongens heb, zal ik ze niet zeggen dat ik je leuk vind. Dus eerst kun je ervoor kiezen om je gedachten met hem uit te drukken, en ten tweede, als je hem echt niet leuk vindt, zal je hem na een lange tijd vergeten.

Good Luck!

Coco

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit