Skip to main content

hallo iedereen

Ik zit op de middelbare en ik ben super verliefd op iemand. Ze zit niet in me klas maar ik zie haar vaak tijdens pauzes en leswisselingen en vooral vaak op de bus we hebben de zelfde bus van en na school. Ik heb nog nooit met haar gepraat en ik weet niet of ik dat wel kan doen ik denk niet dat ze verliefd op me is ze glimlacht niet naar me of maakt oogcontact dus ik weet niet wat ik moet doen moet ik eens een gesprek starten en zo ja hoe of moet ik het laten zitten en zo ja waarom.

 

Alvast bedankt

Je hoeft het niet te laten zitten.

Het is lastig, maar ga gewoon een gesprek met haar aan, het hoeft in de eerste instantie geen heel gesprek zijn. Maar een groet is voor de eerste paar dagen al meer dan genoeg.

Dan kun je er eigenlijk echt pas achter komen of ze je wel of niet leuk vind.

Als je nog meer vragen hebt laat het weten en vergeet geen update te geven, ben benieuwd hoe 't gaat!!!


Hey @ItzJustin  dankjewel voor je tips en advies ik ga vanaf morgen gewoon beginnen met een simpele hey hoe is het. Ik ben wel echt benieuwd naar haar reactie.


Vandaag was ik vroeg uit en zij ook en ik zei hoi en gaf haar een complimentje daarna vroeg ze of ze naast me mog zitten in de bus terwijl er bijna niemand in zat natuurlijk zei ik ja en we hebben de hele terug weg gepraat :)


Mooi zo! @Qwert1 
Doe het vaker, maar nu is het vakantie dus ja moet je eventjes wachten😄


Goed bezig. Complimentjes zijn altijd goed. En dat zij naast je wil zitten is ook wel een goed teken op zich


Reageer