Skip to main content
Vraag

verliefd maar hoe moet ik het aanpakken

• May 13, 2025
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Ik ben verliefd op een meisje ze zit bij mij met Nederlands en wiskunde ik doe nu examens en wil mijn nummer geven maar idk hoe ik dan moet doen durf het niet te vragen ook weet ik niet wanneer ik het moet vragen want donderdag is onze laatste examen met elkaar en kan niet daarvoor mijn nummer geven want wil haar geen nul bezorgen maar mss is ze eerder klaar en gaat ze naar huis en zie ik haar nooit meer (ik doe het over twee jaar dus ik ben niet op de diploma uitreiking en ga ook niet mee op examen uitje dus zie haar echt niet meer)

5 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Je kan gewoon iets zeggen van: “Hé ik vind het leuk dat we in de klas zitten wil je mijn nummer hebben zodat we kunnen blijven praten?” of je kan een klein briefje maken met je nummer en erop schrijven: “Hoi hier is mijn nummer wil je vriendjes blijven?” Dan geef je het gewoon aan haar en het is niet eng. Als ze niet meteen zegt ja is dat ook oké.

xx liefs Wolf 🐺

• October 5, 2025

Heb haar nummer😍

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

@Gekehenkie  Lekker maat!! Oprecht respect er zijn weinig jongen die een meid durfen aan te spreken tegenwoordig wat ik trouwens ook heel jammer vind want uiteindlijk komt het toch altijd goed als je word afgewezen kan je gewoon respectvol accepteren en weglopen dus jongens ga er lekker voor ze zegt vast ja!!

• October 6, 2025

Ik ben een meisje ben bi 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Heb haar nummer😍

Wat leuk! Dan kan je misschien gewoon iets sturen als: “Hey, leuk je te leren kennen dit examenjaar! 😄 Misschien kunnen we nog eens kletsen?” of iets simpels zoals dat. Niet te veel stressen, gewoon chill en vriendelijk. Dan ziet ze dat je aandacht wilt zonder dat het awkward wordt. 💌

xx liefs Wolf 🐺