Vraag

Verliefd maar heb haar per ongeluk geslagen

  • 22 July 2022
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben verliefd op een mooi meisje uit mijn uit de klas maar ik had haar geslagen per ongeluk gelukkig niet hard, maar onze ouders gaan volgende week maandag. op vakantie en dus ben ik de hele week op vakantie met dat meisje wat ik leuk vind en per ongeluk had geslagen. Ik schaam mij erg over wat ik heb gedaan en ben nog steeds verliefd op haar. Mijn broer zij dat ze mij vergaf voor de klap maar ik schaam mij een beetje 
Wat moet ik doen 

Alle tips zijn welkom 

Bedankt alvast 


3 reacties

Zeg gewoon sorry, en als ze die niet accepteert is de het niet waard. (Aangezien je niet hard sloeg en het je heel erg spijt)

Badge

Zeg haar dat het een ongeluk was, en vertel haar erna als je dat durft wat je voor haar voelt. Ik heb het gevoel dat ze erg lief is mogelijk bruin of blond haar heeft slank is een beetje lang op zich en blauwe of bruine ogen. Ik weet niet of het klopt, maar zo'n beeld had ik dus ik vond het wel leuk om te delen. Ze is volgens mij ook vaak blij en vrolijk. Als die beschrijving een beetje klopt, is er geen twijfel, ze zal er alles aan doen om je hart niet te breken en mogelijk zal ze zelfs zeggen dat ze jou ook leuk vind. Dus ik zou er voor gaan.

-onnodige quotes verwijderd-

Wat, hier wordt niet gevraagd om waarzeggerij hoor. En sowieso de beschrijving die je zei past op 50% van alle meisjes.  Ik denk dat er andere forums zijn waar je het kan hebben over waarzeggerij. Dus probeer daar heen te gaan 🙂.

Reageer