hey! dit is mijn eerste bericht op een nieuw account.
wees voorbereid voor een lang niet boeiend lapje text
ik ben 15, in augustus word ik 16, heb nognooit een relatie gehad of gedate (niet online niet irl)
ik ben sinds 8 december aan het snappen met een jongen die ik ontmoet heb op een online chatsite, het was gezellig kletsen daar en hebben mekaar op snapchat toegevoegd. we snappen elke dag en hij is zo lief en leuk.
ik word met de dag verliefder op hem, maar het ding is:
hij is 19, word in augustus 20. mij boeit leeftijd niet maarja. het is wel 4 jaar verschil..
daarbij voelt het alsof hij mij nooit leuk zou kunnen/gaan. hij is knap, gaat soms uit. hij geeft het niet toe maar snapt sowieso met veel meiden. hij zegt vaak wel dat ik knap en mooi ben, laatst ook dat hij me “wil”. (niet in de context over sex btw, echt gewoon dat we mekaar zaten te plagen en dat hij zei “jij wil mij duidelijk;) & i want you too” dat gaf me een soort van hoop maarja aughhhh.
ik simp helemaal op hem.. hij is precies waar ik op val, lang, brunette, bril op, slim, charmant, hij flirt veel, uitdagend, gezellig , volwassen. hij heeft geen tiktok, geen insta, gewoon snap en een nummer en dan naujaa vastwel andere apps maar niets kwa sociale media.
ik heb hem daardoor ook alleeenmaar op snapchat, ik vind snapchat opzich leuk, elke snap zijn lieve lach zien, maar het is altijd zo oppervlakkig kwa gesprek. ik hou van diepgang, daar krijg je een connectie van! ik wil meer over hem weten.. maar hij vraagt meestal naar mij. als ik naar hem vraag vertelt hij wel dingen maar niet echt veel. als hij veel vertelt gaat het over seks, ik ga niet liegen ik ga er altijd in mee, ik praat altijd met hem en tja we hebben mekaars lichaam ook al wel vaak gezien op snaps….. schaam ik me voor maarja erhm. soms vraag ik me af of hij me alleen leuk vind voor seks. ik zou graag een relatie met hem willen, op dates, hem voorstellen aan mijn ouders, hij mij aan zijne.. enzenzenz….
ik bedoel we praten volgensmij elke dag wel even over iets geils.. en tja dat zijn jongens toch ook gewoon?
ik zou willen dat hij mij uit vraagt, samen iets doen, mekaar in het echt zien, op date???! tot nu toe hebben we alleen gesnapt en 3x gebeld in 4 maanden tijd…. ik ben klaar voor meer en ik wil hem, ik vind hem zo leuk omg
maarja met afspreken komt wel weer het stukje in zicht dat hij 4 jaar ouder is. en ik wil niet tegen mijn moeder liegen over dingen, maar ik weet niet of ze dat ooit toe staat. mijn moeder was 14 toen ze met mijn vader van 18 daten.. dus mag ze er eigenlijk wel wat van zeggen (om het heel bijdehand te omschrijven haha) ik heb absoluut niet het idee dat hij me wat aan zou doen, echt niet. hij is heel respectvol en lief.. maarja gaat mijn moeder dat accepteren idk…. mijn moeder is heel lief, ze word niet snel boos en vind alles bestwel oke. maarja ze is ook weer heel beschermend naar mij toe. ik heb nognooit gepraat over dat ik bezig ben met jongens dusja….. ze weet het ook evht jiet dat ik met hem praat. maar ik ben echt klaar ervoor. ik wil zo graag een vriendje. en nee hoeft niet nu meteen maar wel over een tijdje….
ik sla door het dolle dus ik hou hier op, mijn vraag is dus voor advies en tips en meningen.
-hoe weet ik dat hij me niet alleen wil voor seks en shit?
-hoe maak ik hem verliefd op me (lol)
-hoe vertel ik dit aan mijn moeder en zorg ik ervoor dat ze het niet gaat verbieden ?
dankjewel 🩷