Skip to main content

Dus ff uitlegge ik was 1j geleden verliefd op een meisje maar die wees me af, nu is die da al vergete, en we praten heel soms, die vraagt dinge aan mij enz, en ik begin nu weer gevoelens te krijge denk ik…

Wat zouden jullie doen?? Ik ben bang als ik het vraag dat het gaat uitlekken... 

Nou ik ben zelf een meisje en ik denk dat je gwn het stap voor stap moet doen dus  gwn een tijdje effe met haar praten zodat het meer soepeler gaat worden tussen jullie  enzo en misschien leuke dingen doen samen of als je het fijn vindt met andere vriendin erbij en ga dan kijken of ze misschien gevoelens voor je heeft maar je moet ook niet je weet wel de hele tijd aan haar slijmen ( niet dat je dat doet maar gwn een tip ) en vraag het nog een keer en als ze het niet wel ik denk wel dat je ooit wel een meid ontmoet die jij hartstikke leuk vindt en zij jou ook 


Ik zou -als je dat wilt- gwn vrienden blijven om de vriendschap te behouden maar als jullie niet echt close zijn kan je er gwn voor gaan. Als ze bijv in je klas zit raad ik je aan om niks te doen want je zult prob niet voor altijd samen met haar blijven en anders wordt het awkward. Zo niet gwn appen “Ik vind je leuk” en anders kun je altijd nog grapje zeggen 😅


Reageer