Verliefd maar durf het niet te vragen

  • 10 June 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Hallo,

 

Ik ben een jongen 12 jaar zit in de eerste en er zit een heel leuk meisje bij mij in de klas. Leuk karakter leuke kleding en eigenlijk alles wat ik belangrijk vind. klinkt misschien raar omdat ik 12 ben, maar je begrijpt me vast wel wat ik bedoel)

Maar ik durf haar niet te vragen want ja… staks wijst ze me af. Dan loop ik lekker voor schut in de klas en op school.

Heeft iemand tips? En meiden weten jullie wat ik het beste kan doen?

 


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hey @Jongen-2009,

Ik zit momenteel met precies hetzelfde probleem als jij. Al ben ik wat ouder dan jij (17), maar in principe hetzelfde. Ik heb een crush op iemand en durf het niet te vragen. Wat ik inmiddels wel weet is dat het slim is om met gesprekken mee te doen waar zij ook aan mee doet. Dan ziet ze je vaker en ziet je dat je geïnteresseerd bent. Wat ook goed is, is om bijvoorbeeld met 5 klasgenoten af te spreken (met haar erbij natuurlijk). Dan zal ze het waarschijnlijk niet heel snel door hebben. Dan kan je misschien proberen met haar alleen af te spreken en dan op een geschikt moment 'het' vragen.

Hopelijk helpt dit! Succes nog!

Badge

hallo @Samuel020 

dankjewel voor je reactie,

in de zomervakantie is denk ik wel een geschikt moment om met een paar meiden en jongens (5 of 6 mensen) afgespreken

Reageer