Skip to main content

Heyyy, ik zit echt met een mega dilemma!!

Ik ben een 14 jarig meisje en zit in 3 havo. Ik ben sinds de voorjaars vakantie heel goed bevriend geraakt met een paar jongens waar ik elke pauze mee zit. Ik vind het super gezellig met hun en heb het echt naar mijn zin. We zitten dan met 6 jongens uit mijn klas, 4 jongens van mavo en 3 vriendinnen van mij. Ik word enorm erg met een jongen geshipt en ik vind hem ook leuk (dat weten mijn vriendinnen). Iedereen zegt dat hij mij ook leuk vind maar ik weet het niet. Het is net uit met zijn vriendin, ik merk wel dat ik al heel snel een klik met hem had. Ik wil hem heel graag vertellen hoe ik me voel, maar ben heel erg bang voor afwijzing door eerdere talkingstages/relaties. Hij bracht mij pas in zijn pauze door de regen naar gym toe omdat mijn fiets daar nog stond, het was super lief. Maar hij doet heel erg droog via snap. Hij geeft me eigenlijk hele erge mixedsignals wat mij weer onzeker maakt. Wat het nog erger maakt is dat ik na dit jaar naar een andere school ga en hun dus weinig/bijna niet meer ga zien! Ik krijg al een knoop in mijn maag als ik eraan denk..

Ik weet echt niet wat ik moet doen!!

Xx- S

Hey

Als je echt op hem verliefd bent, kun je best het gewoon tegen hem zeggen. Anders zal je nooit te weten komen of hij jou ook leuk vindt. Je hoeft geen schrik te hebben hoor.  

Liefs @Anymoymous 

Hoiiiii,

Ja, zoals Anymoymous zegt, je kan het tegen hem zeggen, het ergste dat hij kan zeggen is "Nee".

Groetjes, justGhast 

@justGhast @Anymoymous 

Tnxx voor de tipss, ik ben gewoon bang dat onze vriendschap weggaat😭

Reageer