Vraag

Verliefd, hoe laat ik merken dat ik hem leuk vind?

  • 18 March 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik ben 12 en over 2 weken word ik 13. Ik ben een meisje. Ik ben verliefd op een jongen maar ik heb hem pas 1 keer in het echt gezien. Hij is 13. Ik kende hem wel al via via. Ik heb een paar keer met hem gesnapt. Maar ik weet niet hoe ik hem laat merken dat ik hem leuk vind. Zonder dat ik het gewoon vertel, want dat durf ik niet. En sinds dat ik geen relatie meer heb en corona voel ik me gewoon heel eenzaam. Hebben jullie tips voor mij?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

je kan veel tactieken gebruiken… ik zou hem eerst wat beter leren kennen zodat je zijn intresses en hobbys kent. daarna kan je hem rustig gaan vragen of hij een relatie wil en hij hierzelf ook voor openstaat. je kan proberen dat die jongen verliefd op jou word, maar dat is zoals ik al zij een tactiek.

je kan het hem ook met een andere omweg vragen, door hem kritische vragen te stellen en dat jij hem dan vraagt, dit gaat wel in tegen dat je hem zelf niet wil vragen, maar het is wel het makkelijkste en slimste. als hij nee zegt dan kan je zeggen dat je het jammer vind… je moet je er dan daarna wel overheen zetten en ik denk dat dat is wat je probeert te vermijden…

je kan het ook heel luchtig laten en grappig doen, maar ik weet niet of dit in jou straatje past, als je ineens heel aners gaat doen kan hij argwaan (twijfels) krijgen en stoot je hem op die manier juist af.

ik hoop dat je hier wat aan hebt,

bigbro

Badge

Hoiii,

Ik heb precies het zelfde meegemaakt. Ik vond ook een jongen heel leuk. 

Wij praten heel sarcastisch met elkaar... dat is leuk maar ook verwarrend, want van sommige dingen weet ik niet of hij het meent.

Als hij een open persoon is kan hij er misschien wel makkelijk over praten.  Wij hadden dat ook. Ik weet nog niet zeker of hij mij ook leuk vind dat moet ik nog uitzoeken, maar eigenlijk geven wij elkaar steeds een hint. Elke keer laten we het ietsje meer merken als je snapt wat ik bedoel.

Tip: met sarcastische opmerking moet je oppassen hoor. Dat had ik en het is heel verwarrend.

Dus zeg als je iets echt meent : )

Veel succes ermee! 

-xxx-

Reageer