Vraag

Verliefd help plz!!!!!!!!!

  • 5 October 2020
  • 30 reacties
  • 193 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ah, okay. Misschien kan je in de kantine naar haar toelopen en vragen hoe het met haar gaat? 

Reputatie 1
Badge +3

En ben aangevallen door rare. Mensen mij ouders hebben 2 ton verloren :(

Reputatie 1
Badge +3

En het meisje zit in mijn klas

Reputatie 1
Badge +3

Maar ik versnel ik doe 2 jaar in 1 dus ik heb nog 1 jaar en er zijn veel dingen gebeurt in mijn leven waardoor ik buiten niet echt veilig voel

Reputatie 3
Badge +3

Hi! 

Jij bent verliefd op een meisje, dat is zeker. Hartkloppingen, slapeloosheid.. Allemaal tekenen van een zware verliefdheid. 

Waarom mag je niet alleen naar buiten? Door corona? Of iets anders?

Zot dat meisje bij je in de klas? Misschien kan je haar een keer om hulp vragen voor een vak waar je moeite mee hebt. Probeer dan een keer een gesprek met haar aan te knopen.

Geef haar een complimentje. Bijvoorbeeld: Hey, wat zit je haar leuk vandaag. Het is misschien een beetje standaard maar toch nuttig. En dan kan je het opbouwen. Loop de volgende dag naar haar toe en zeg gewoon goedemorgen of zo. Dan kan je haar weer een klein compliment geven. Begin alleen niet te veel te slijmen.

Je kan ook als ze een keer allen staat tijdens de pauze of zo naar haar toelopen en vragen wat haar hobbies zijn. Toon interesse. Vraag of ze broertjes/zusjes heeft of huisdieren. Als ze een irritant broertje heeft en jij ook kunnen jullie bijvoorbeeld praten over irritante dingen die ze ooit uitgehaald hebben. Als ze van tekenen houdt kan je vragen welke kunstenaar zij het beste vindt. Daar kan dan weer een gesprek uitkomen.

Als je te nerveus bent hiervoor kan je eerst proberen om wat zelfvertrouwen op te bouwen. Dat kost tijd maar dan heb je ook wat.

Dit zijn mijn tips voor meer zelfvertrouwen 

1. Mijn gouden tip: Positief denken! Niet:  Ooh straks vindt ze me een sukkel! Maar: Wat als ze me WEL leuk vindt?

2. Als je wel negatieve gedachtes hebt: Draai ze om. Verander: Wat ben ik toch stom! in Wat zie ik er goed uit vandaag!

3. Wees aardig voor jezelf en anderen. Jij zou toch ook niks willen met een gemene bitch? Zij wil waarschijnlijk ook niks met een botte zak. Dus als je gewoon aardig bent denk ik dat het wel goed komt :)

4. Herinner jezelf aan je talenten

5. En blijf vooral jezelf. We willen niet dat ze verkeerd wordt op de verkeerde jij.

Succes!

XOXO 

~BreezyOcean 

Reageer