HELP HELP HEEEELPP,
ik ben zo verliefd op mijn ex beste vriend, lees btw ff mn andere topic om te weten van hoe we geen vrienden meer zijn, ff korte samenvatting. beste vrienden bassisschool, toen samen middelbare mr andere klas. toen geen vrienden meer en werd k vrienden met meisjes en hij werd cool ahah, nu weer zelfde klas, en praaten soms.
Maar ff he, k staar m echt zo vaak aan en dan ziet hij dat k kijk, ook altijd als k bij hem in de buurt ben gaat ie expres zon beetje ‘gay’ met zn vrienden doen. en k heb t idee dat ie me soms expres aanraakt als k langs m loop, dus bijv mn been, arm, hand voor 1 sec fz. maar ik denk lett elke sec van dag aan hem, alleen heb btw geen idee of ie gay is, mr k heb wel dus in groep 8 een keer samen afgetrokken, mr dat was beetje einde van onze vriendschap, maar k ben toen niet gekomen, hij wel, en door zijn sperma schrok k een beetje en toen ja.. niet meer over gepraat.
maar dus ik wil m zo graag lett aanbidden, pijpen, aftrekken lett aahahah, maar help, hoe als k lett 0 jongensvrienden op school heb kan k weer met m praten ofz????
help yall en je mag zeker vragen stelllen
xx anoniemeboyyyy27
ben btw 14, hij 15