Vraag

Verliefd en ver weg

  • 24 October 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hey, ik zit ergens mee en ik wil het even kwijt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Hier komt ie,


Een tijdje terug in de zomervakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen, het klikte en we hadden het erg gezellig. Nou hebben we toen wel gezoend, maar hij heeft wel aangegeven dat hij verder eigenlijk geen relatie wou vanwege dat we in Nederland totaal niet dicht bij elkaar wonen (dik 200 km). Ik begreep dit volkomen en had hier op dat moment ook geen problemen mee. Eenmaal thuis weer aangekomen miste ik hem wel, maar dit gevoel kon ik wel loslaten en ik ben gewoon weer verder gegaan met m’n leven. Alleen nu 3 maand later, denk ik steeds weer aan hem en kan ik hem niet uit m’n hoofd krijgen. Ik mis hem en ik zou graag naar hem toe willen en hem de dikste knuffel van de wereld willen geven. Maarja hij woont nu eenmaal ver weg en ik ben bang dat een relatie niet gaat werken. Hoe denken jullie hierover? Ik ben bang dat als ik hem ga bezoeken dat m’n gevoelens alleen maar meer worden…


3 reacties

Heb je iets van contactgegevens van hem? Snap, insta, zijn nummer, o.i.d.. Wellicht zou je hem nog eens kunnen vragen of hij er nog steeds hetzelfde over denkt of dat hij nu wel openstaat voor een relatie. Echter, probeer je verwachtingen neutraal te houden; ik kan niet echt inschatten hoe hij hier in staat. Succes!

Reputatie 3
Badge +2

Heb je iets van contactgegevens van hem? Snap, insta, zijn nummer, o.i.d.. Wellicht zou je hem nog eens kunnen vragen of hij er nog steeds hetzelfde over denkt of dat hij nu wel openstaat voor een relatie. Echter, probeer je verwachtingen neutraal te houden; ik kan niet echt inschatten hoe hij hier in staat. Succes!

Ja ik heb z’n snap, insta en z’n nummer, maar we hebben dus over een half jaar een reünie met alle vakantievrienden. Hij is daar dus ook bij en ik ben bang dat als ik hem nu zegmaar een soort van laat weten dat ik nog interesse heb, dat het dan bij de reünie heel akward word als het niet wederzijds is. 😬

Ja ik heb z’n snap, insta en z’n nummer, maar we hebben dus over een half jaar een reünie met alle vakantievrienden. Hij is daar dus ook bij en ik ben bang dat als ik hem nu zegmaar een soort van laat weten dat ik nog interesse heb, dat het dan bij de reünie heel akward word als het niet wederzijds is. 😬

Ah oké. Ik verwacht dat hij dat dan wel een beetje achter zit heeft gelaten, dus zou me daar niet te druk om maken.

Het is aan jou om te bepalen of je het wilt wagen of dat je hem achter je probeert te laten. Dat laatste zal echter niet volledig gaan, want je blijft hem wel gewoon soms zien op momenten met de vakantievrienden. Je kan uiteraard wel proberen om je gevoelens achter je te laten, hoe moeilijk dat ook is.

Nogmaals, de keuze is aan jou. :)

Reageer