Hey, ik zit ergens mee en ik wil het even kwijt. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Hier komt ie,
Een tijdje terug in de zomervakantie heb ik een hele leuke jongen leren kennen, het klikte en we hadden het erg gezellig. Nou hebben we toen wel gezoend, maar hij heeft wel aangegeven dat hij verder eigenlijk geen relatie wou vanwege dat we in Nederland totaal niet dicht bij elkaar wonen (dik 200 km). Ik begreep dit volkomen en had hier op dat moment ook geen problemen mee. Eenmaal thuis weer aangekomen miste ik hem wel, maar dit gevoel kon ik wel loslaten en ik ben gewoon weer verder gegaan met m’n leven. Alleen nu 3 maand later, denk ik steeds weer aan hem en kan ik hem niet uit m’n hoofd krijgen. Ik mis hem en ik zou graag naar hem toe willen en hem de dikste knuffel van de wereld willen geven. Maarja hij woont nu eenmaal ver weg en ik ben bang dat een relatie niet gaat werken. Hoe denken jullie hierover? Ik ben bang dat als ik hem ga bezoeken dat m’n gevoelens alleen maar meer worden…