Skip to main content

Verliefd en twijfels

• July 29, 2026
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hee, ik wil dus een vriendin van mij verkering vragen. Maar ik twijfel omdat ze een tijdje terug had verteld dat ze twijfel dat ze op meisjes valt. Ik wil graag haar verkering vragen met behulp van een briefje. Ik heb een kaartje geschreven met dat ze iets kan verwachten wat ze niet gaat aankomen. En met dat ze er misschien wel blij of verrast wordt. Ik heb in dat andere briefje geschreven, wil jij mijn vriendin zijn? Met antwoorden die ze kan aankruisen. Maar ik ben bang voor afwijzing of dat ze afstand van mij houdt. Wat ik niet wil. Want ik ben wel goed bevriend met haar. Soms voelt het wel wederzijds en soms als een goede vriendschap. Ik durf haar niet in het echt haar te vragen, dus vandaar het briefje. Maar ik twijfel of ik haar wel of niet moet vragen? En hoe pak ik dit aan? 
Wat denk jij? 
Groetjes, F 

3 reacties

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 29, 2026

Heyyy ​@F.xxx 

heb je dat briefje al aan haar gegeven? Zo ja, dan valt er toch niks meer aan te doen, dan is het gewoon kijken hoe het loopt en hopen dat ze verkering wilt 🙂

liefs kat

btw, je handtekening is geweldig livies4life 💜

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 29, 2026

Onnodige quote verwijderd

Hey, dankjewel voor je reactie! Ik moet het nog geven. Ik  zal met haar afspreken, hopelijk in de vakantie. En anders erna. Dankjewel voor je compliment op mijn handtekening. Ik ben zeer fan van Olivia!!! Hopelijk zegt ze ja maar het is afwachten wanneer zij en ik kunnen afspreken. Update volgt na dat de afspraak geweest is. 

Groetjes F 

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 13, 2026

Heyy, hier bij de update over die vriendin.

Dus ik heb afgesproken met m’n crush en ik heb haar verkering gevraagd via een briefje. Ik heb gezegd dat het thuis moet openen en mij daarop mij een bericht kan sturen op whatsapp. Wat haar antwoord is. En ik ben best zenuwachtig zeker omdat ik iets gedaan heb wat ik niet durfde. Ik hoop dat ze ja zegt. En anders zijn we gewoon goed bevriend. Zal wel een beetje ongemakkelijk zijn maar dat komt wel goed. Ik heb wel rekening gehouden met 2 antwoorden. Zo als je kan lezen. Maar ik zit vol spanning te wachten. En ze heeft me wel een cadeautje gegeven toen we ergens wat gingen lunchen. En met een briefje dat ze me gemist heeft op vakantie en dat ze dacht ik koop een cadeautje voor haar. Heel erg lief van haar🥰!!

Ik denk nu wel dat het toch een beetje wederzijds moet zijn. Maar wel met een twijfel. Want ja dit kun je ook aan een goede vriendin geven. Maar ze had me 2 TikTok doorgestuurd dat ze niet kon wachten om mij te knuffelen. En met een kat die een kus wou. Dus ja het is nogal verwarrend voor mij. Soms voelt het wederzijds zoals die TikTok’s. En soms denk het is een goede vriendin van mij. Zijn er mensen die zo’n situatie hebben meegemaakt en daar iets over kwijt willen? En mij een beetje gerust kunnen stellen:) ik hoop op die ja maar het is wel heel spannend wat ze gaat zeggen op whatsapp😬. 
Groetjes F🫶