Vraag

verliefd droom durf niet

  • 3 September 2020
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hoiii, ik zit nu in de brugklas en heb veel vriendinnen en wat normale vrienden. Maar 1tje vind ik wel erg leuk...maar wat het nou is: Iemand vroeg een keer aan hem of wij nou al hadden🙄Maar dat was helemaal niet zo. En nu gaan mijn gewone vrienden (mijn vriendinnen niet) ook al zeggen van: Je hoeft het niet te ontkennen hoor enzo. Maar ik ontken het nog steeds en we zijn gewoon vrienden. Maar ik weet nou ook niet of hij mij ook leuk vind. En als dat niet zo is en onze vrienden/vriendinnen komen erachter dan gaan ze zowieso me uitlachen en zeggen van 'zie je wel' enzo. Ik heb trouwens ook een keer over ons gedroomd...Ik droomde dat hij zoiets appte:' Heyy, euhm, eh, ik eh, ik....Vind je...Eh, nee laat maar.' Hij wilde zeggen dat hij me leuk vond. Town ik wakker werd was ik stiekem heel teleurgesteld dat het niet echt was🥺😂, want ik zei ook nog in mn droom van:'Ja? Wat is er? Je kan alles zeggen he?' Maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind. We zijn wel heel close en open, maar gewoon als vrienden...En de mensen denken ook dat als we om elkaar lachen dat we gelijk een stel zijn ofzo....Onze ouders maken ook grapjes van: 'Ga je naar je schoolmoeder?' en 'wanneer is jullie bruiloft?' En dat soort dingen...Wat moet ik doen?? Zowieso geen verkering vragen maar...wat dan wel???? Help me plsss❤️❤️❤️🥺🥺


2 reacties

Heyy!! 

Wat leuk zo'n crush! 

Ben jij een meisje? 

Ik denk dat als jullie heel close en open zijn dat je hem dan alles kan vertellen. Als je dan gewoon zegt dat je het niet zo goed weet en wat onzeker bent dan gaat hij het echt niet door de hele klas roepen. Spreek een keer 1 op 1 af en ga wat leuks doen zoals een ijsje eten. Je hoeft het hem ook niet gelijk te vertellen. Kijk op psy2go youtube voor meer tips. Het heeft mij heel erg geholpen

Heyy @Lola234 . Yhxx voor de reactie. Heb me echt geholpen❤❤Ben btw een meisje. Thxx🔥🔥

Reageer