Skip to main content

Verliefd??

• September 29, 2025
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik had niet gedacht da tik zelf een topic zou maken, maar ik heb advies nodig, ik vind en meisje leuk, zei is 14 bijna 15 ik ben 13 bijna 14. we zitten op dezelfde sport (daar ken ik haar van) we haddeen laatst samen wedstrijd want we zitten bij elkaar in het team. We hebben tussendoor wel wat gekletst en ze zei ook dat ze me wel eens op de gangen ziet lopen op school. ze zei dat ze dan tegen haar vriendin zegt: he daar is (mijn naam). ze lachte ook wel eens naar me tussendoor. vandaag ging ik via de kantine naar mn kluisje lopen want ik was klaar met school en toen zag ik dat ze in de kantine naar me keek. ik zag haar en we keken elkaar aan en ze ging niet wegkijken ofz, toen  ben ik doorgelopen naar mn kluisje. Ik vind haar dus leuk maar weer niet of ze mij ook leuk vind. ik durf niet naar haar te lopen en te zeggen: ik vind je leuk. weet iemand wat ik kan doen? 

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

PS: ik zie haar dus 2 keer in de week bij sport en soms op school. 

PS 2: Je mag hier tips geven ofz of jouw verhaal vertellen. mischien kunnen we elkaar helpen ;)

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 29, 2025

Wellicht kan je haar stiekeme hints geven, zoals vaker afspreken, samen lunchen etc…? En uiteindelijk is vragen het beste als je echt wilt weten of ze je leuk vind. Alleen zij heeft hier het antwoord op.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

hoi ​@Wolf , bedankt voor je reactie! ik heb nog nooit met haar afgesproken, ben een beetje bang om haar te vragen en ben bang dat mn ouders me veel gaan plagen. op school iis het probleempje dat als ik miss bij haar ga zitten dat mn vrienden dat zien en me gaan plagen. mn vrienden en ik houden altijd samen pauze. 

ik kan proberen haar hints te geven. 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Ik snap dat je het spannend vindt 😅. Als je iemand leuk vindt is het eng om dat te zeggen, want dan ga je denken dat iedereen je gaat plagen. Maar je kan ook gwn klein dingetjes doen.

Je kan een keertje lachen naar haar of gwn “hoi” zeggen als je haar ziet. Of als je bij sport bent kan je zeggen “goed gespeeld” ofzo... Dan laat je zien dat je haar aardig vindt maar het is niet super groot of eng.

En als je haar online, via socials ofz hebt kan je daar ook een praatje maken, dat is vaak makkelijker dan in de pauze. Als je vrienden plagen, dan moet je gwn lachen en doen alsof het je niks boeit, dan stoppen ze meestal snel. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Ik wil haar nummer wel, maar hoe kan ik dat het beste vragen? En wat zal ik dan appen of een gesprekje over hebben als ik haar nummer krijg?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 30, 2025

Als je haar nummer wil vragen, kan je gewoon zeggen zoiets als: "Hee, mag ik je nummer zodat we makkelijker kunnen praten?" Dat klinkt chill en niet raar.

Je hoef niet meteen superveel te zeggen hoor, wanneer je haar nummer hebt. Je kan gewoon vragen hoe haar dag was, of iets over iets wat jullie allebei leuk vinden, zoals een hobby of een spel: "Hee, heb jij die nieuwe aflevering van… al gezien?" Of stuur een grappige meme of sticker, dat is ook leuk.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

UPDATE EN GOED NIEUWS!!!

Vandaag bij trainen moesten we in ons team partijtjes spelen en toen kwamen we dus samentegen 2 anderen, ik heb weleens gezegd goed gespeeld of: mooie slag. zei zij ook wel eens tegen me: wow dat is echt goed. en nog wat dingen over de wedstrijd. ik zei ook dat ik haar op school zag en toen zij ze dat z emij ook zag en ze wist zelfs welke kleur trui ik heb! na trainen vroeg ik haar om haar numme, ze zei: jahoor. toen vroeg ze hoe ik haar nummer wou, een vriend van mij en een vriendin van haar hebben het gehoord, toevallig heeft mijn vriend haar nummer en die gaat hij naar me toe sturen. dus nu ben ik blij 😀     

bedankt voor het advies, je hebt me ook een beetje meer zelfvertrouwen gegeven 😀

groetjes van mij.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Dat is echt supergoed nieuws!! Echt vet dat het zo makkelijk en leuk ging bij trainen, en dat jullie elkaar zagen en complimentjes gaven. En dat ze haar nummer gewoon gaf, dat is een groot win! 💪

En echt fijn om te horen dat je je wat zelfverzekerder voelt nu, dat is ook mega belangrijk. Blijf gewoon jezelf, zo te zien werkt dat super goed 

Geniet ervan en have fun met appen/berichten sturen zodra je nummer hebt! 

xx liefs Wolf 🐺