Skip to main content

verliefd

• August 14, 2025
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi, hoe gaat ie?

Hopelijk goed, ik heb advies nodigggg.

Dus, op snap hebben b ik een jonegen ontmoet, en ik vind m leuk, als in, heel erg leuk, als in telkens stijg ik op als k zie dat k n bericht van m heb gekregen, alleen, ik heb hem alleen op snap, ik weet zeker dat het geen pedofiel is.

Het probleem is nu dat hij bijna niet meer reageert en zijn antwoorden kort een droog zijn en ik de hele tijd het initiatief neem, we hebben eel al beide gezegd dat ee elkaar leuk vinden, alleen hij laat het niet meer merken.

Daarboven op woon hij een uur met dr trein van mjj vandaan, en wilde ee wel eens ontmoeten mr a,s ik vraag wie gaat naar wie heeft hij geen idee. 

Wat moet ik nu doen, ideene ajbbb.

Alvast bedankt

Liefssss

3 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 15, 2025

Hoi ​@puckie,

Het klinkt alsof jij veel moeite doet om contact te houden, terwijl hij dat minder lijkt te doen. Dat kan betekenen dat hij misschien minder interesse heeft dan eerst, of dat er iets speelt waardoor hij minder actief is.

Het is belangrijk dat aandacht en interesse van beide kanten komen, anders voelt het snel ongelijk. Je zou hem eerlijk kunnen zeggen dat je merkt dat hij minder reageert en vragen of hij nog steeds hetzelfde voelt. Zo krijg je duidelijkheid en weet je of het zin heeft om moeite te blijven doen. En onthoud: je verdient iemand die net zo enthousiast is om met jou te praten als jij met hem.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 15, 2025

Hoi hoi Wolf, 

Dankjewel voor je advies, alleen ik had al een keer eerder gevragd wrm hij er lang overdoet om te reageren enzo, alleen hjj zei dat hij het gwn druk had enzo, nj snap ik dat en wil ik niet dat clingy meisje uithangen wat zijn aandscht opeist, mr toch vind ik het lastig. 

Toch bedanktt

Liefss

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 16, 2025

Hoi ​@puckie!

Ik snap je heel goed. Het is echt lastig balanceren tussen “ik wil er voor diegene zijn” en “ik wil niet te veel druk leggen of overkomen alsof ik constant aandacht vraag.” Dat gevoel van onzekerheid is heel normaal.

Dat hij zei dat hij het druk heeft, geeft wel aan dat het waarschijnlijk niet aan jou ligt. Soms hebben mensen gewoon minder ruimte in hun hoofd om te praten, zeker als ze zelf met dingen worstelen. Wat jij kunt doen is af en toe laten merken dat je er bent (bijvoorbeeld door een kort berichtje of iets luchtigs sturen), maar daarnaast ook je eigen leven en energie bewaken. Jij hoeft niet de hele tijd klaar te staan om waardevol te zijn voor hem.

Zie het zo: steun bieden kan ook subtiel. Je hoeft niet steeds te vragen “gaat het wel?” maar gewoon er zijn, een grapje delen, of een simpel “ik dacht aan je” kan al genoeg zijn. Daarmee laat je zien dat je geeft om hem, zonder dat het voelt als druk.

xx liefs Wolf 🐺