Skip to main content
Vraag

verliefd

• August 10, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

anoniempjee xx
Forum|alt.badge.img+1

ik ben dus al 2 weken op iemand, ma ik weet dus eig nie of ik echt verliefd ben. ik ben nogal snel verliefd en terwijl ik niet in liefde op het eerste zicht geloof, is dit toch altijd het geval. niet dat ik hem niet ken, want ik ken hem al 8 jaar. van op een jeugdbeweging. dit jaar gingen we met heel onze jeugdbeweging op kamp zoals elk jaar in de zomervakantie. de laatste dag (dag vh kampvuur) had ik zon gedachte van ‘eig is die wel mooi en hijs ook wel lief’. de dag na het kamp had ik hem dan toegevoegd op snap en we zijn nu al een tijdje aan het sturen. ik snap alleen nie of hij mij nu ook leuk vind of nie, want wij sturen wel altijd slaapwel en geoeiemorgen na elkaar en dan zegt die altijd me 2x een L bij die slaapwel enz snapj? en soms gwn door de dag doet die super droog en soms is die super leuk, die heeft wel tegen een vriend gezegd da die denkt dak hem leuk vind ma wa moet ik nu doen en hoe weet ik of die mij leuk vind

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 10, 2025

Hey ​@anoniempjee xx!

Of hij jou ook leuk vindt, merk je vaak aan hoe hij reageert: wordt hij blij van je aandacht, geeft hij zelf ook complimentjes of zoekt hij contact buiten het sturen om? Probeer wat meer hints te geven, iets speelser of persoonlijker te sturen, of hem in het echt te zien buiten de jeugdbeweging. Zo kan je beter voelen of er chemie is.

Uiteindelijk weet je het pas echt zeker als je het vraagt of als hij zelf stappen zet, maar door subtiel te laten merken dat jij hem leuk vindt, maak je het voor hem makkelijker om ook open te zijn.

xx liefs Wolf 🐺

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 11, 2025

Als je hem weer tegenkomt moet je het hem gewoon vragen haha. (als je dat durft natuurlijk, ik snap het heel goed dat dat moeilijk kan zijn.) Anders opletten op kleine dingetjes, zoals ​@Wolf al zegt.