Skip to main content
Vraag

verliefd

• May 7, 2025
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallokes, hier ben ik weer.

Ik ben dus echt al 4 maanden verliefd op een jongen uit m'n klas. Hij geeft me signs maar ik weet niet of hij deze in die manier bedoeld. Ik heb heb hem nu ook op snapchat en we sturen vrij veel. We spelen ook fortnite samen maar ben bang om deze vriendschap te verpesten dus idk wat ik kan doen

1 reactie

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 8, 2025

Als hij je subtiele hints geeft, is het dan een idee om hem ook subtiele hints te geven? Daar begint het vaak mee, voorzichtig aftasten. Als jullie samen denken dat jullie elkaar beide iets leuker vinden dan alleen vrienden, dan zou ik zeggen spreek een keer af en vertel hem gewoon dat je best wel meer wilt, maar dat je absoluut niet jullie vriendschap wilt verpesten. En dan is het aan hem om te reageren: of hij wil alleen vriendschap, of inderdaad meer zoals jij (je bent verliefd!) en dan is er nog een kleine kans dat hij op je afknapt maar dat lijkt me sterk afgaande op wat je zegt.

Eén tip: lach veel naar hem en doe leuk met hem. Zit af en toe ook aan hem. Fysieke aanraking vind ik altijd wel een hint dat je closer bent met iemand, maar dat kan ook gewoon vriendschap zijn.

Heel veel succes in de liefde! Liefs, xxVera 💋