Skip to main content
Vraag

verliefd

• April 13, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

AnoniemLis
Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar en ik ben verliefd op een jongen waarmee ik nog nooit gepraat heb en ik weet niet eens hoe hij heet. Hij zit wel bij mij op school en heeft bij mij bij anders leren tijd lessen gezeten. Want dan worden alle klassen gemixt. En steeds als ik hem over de gang zie lopen dan moet ik hem wel aankijken en krijg ik kriebels in mijn buik. Maar ik weet niet hoe ik met hem ik contact gehad moet komen. Want ik durf niet tegen hem te praten.🥲😭

Heeft iemand tips?

3 reacties

• Net nieuw
  • April 13, 2025

Oké, meisje van 14 jaar ook hier. Ik heb hetzelfde probleem en ik ken het gevoel😢😢is zo vervelend. Ik heb niet per se hele goede tips maar als je een keer samen in de klas zit kun je miss naast hem gaan zitten of zeg dat je je etui kwijt ben en vraag of hij een pen heeft ofzo. Zo praat je alsnog😂😂Oké best slechte tips maar ik weet het zelf ook niet zo goed want ik heb hetzelfde probleem. Good luck! 

AnoniemLis
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 13, 2025

Hoi Roosje8910

Hahahaah toevallig dat we hetzelfde probleem hebben😂😅 alleen ik durf echt niet naast hem te gaan zitten daar ben ik echt veel te verlegen voor😢 ik durf ook niks tegen hem te zeggen.🥺

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Ik ben een jonge van 14 maar ik heb eig ook geen idee wat je moet doen😅 mischien proberen in een groeps app te komen waar hij in zit en dan uit die groeps app zijn nummer halen en dan kan je proberen met hem anoniem te praten en wel zeggen dat je op hem bent tegen hem maar dan zonder je naam. Als je het niet anoniem wilt doen kan je altijd nog zeggen dat je je gwn verveelt en daarom random nummers aan het appen bent. Om een gesprek te starten.

Met mijn vriendin ging dit ong ook zo alleen dan zonder het anonieme gedeelte.

Ik weet dat het een slechte tip is maar ik hoop dat dit helpt.