Skip to main content
Vraag

verliefd

• 22 januari 2025
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey 

Ik ben een meisje van 14 ( bijna 15). Ik ben nu vrienden met een jongen voor 3 jaar en ik vind hem echt leuk. Vorig jaar had ik gehoord van mn  vrienden dat hij op mij was maar hij durfdt het blijkbaar niet om aan te vragen. De laatste tijden stuurd hij hartjes en al dus. Ik wik het zo graag aan vragen maar weet niet hoe.

Tips?

Xxx Anoniempje117 

2 reacties

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 23 januari 2025

Oeehh ik denk dat hij je leuk vind jongens sturen niet zomaar hartjes als ik jou was zou ik ervoor gaan of ook hartjes sturen en miss hou van je ofzo 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 23 januari 2025

Heyy

Ik heb hem ook hartjes gestuurd, en het aan mn vrienden gezegd. Zij reageerden ook zo en zeiden dat het aan moest zijn. Op onze school heb je een valentijnsactie waarbij je rozen kan kopen. Ik zal je dan informeren of ik er een heb gekregen. Maar misschien tips om het aan te vragen? Ik kan niet meer en wil men gevoelens heel graag zeggen maar ben te bang.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen