verliefd

  • 10 May 2024
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hoi ik ben j, ik ben 12 ik ben verliefd op een meisje maar me ouders zijn boos dat ik op een meisje ben maar we heb samen een relatie zonder dat ons ouders het weet 

weet jullie wat we kunnen doen dat ons ouders het leuk ga vind heb een tip zegen het meer dat

 

Sommige delen van de tekst zijn verwijdert ivm forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Waarom zijn ze daar boos over? Misschien kun je zeggen dat je niks verkeerds doet en dat dat meisje gewoon een lieverd is waar jij je bij thuis voelt. Je doet helemaal niets slechts! Het is juist lief dat je verliefd op elkaar bent! 😘

Liefs Tover xxx

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Waarom zijn ze daar boos over? Misschien kun je zeggen dat je niks verkeerds doet en dat dat meisje gewoon een lieverd is waar jij je bij thuis voelt. Je doet helemaal niets slechts! Het is juist lief dat je verliefd op elkaar bent! 😘

Liefs Tover xxx

klopt maar ze zijn boos omdat we gisteren met elkaar naar bed zijn geweest

Reputatie 7
Badge +13


-Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon-

Dan zou ik het gewoon laten. Niet er over beginnen en gewoon met haar blijven afspreken. Als jullie weer seks hebben hoef je je ouders het niet perce te vertellen en doe het veilig!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer