Vraag

verliefd?

  • 15 January 2024
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, ik ben een meisje van 14.

Zoals sommigen van jullie wel weten val ik op meiden. Ik vind een meisje ook best leuk leuk. Maar een paar vrienden en vriendinnen (m, e, Sb, so) proberen mij te koppelen met een paar jongens (mm en sv). Vooral Sb en so proberen het. Maar ik val niet op jongens. Mijn hele klas weet het en Sb en so dus ook. Juist daarom vinden ze het grappig om te doen.

Ze zijn nu vooral ren koppel aan het maken tussen mij en mm. Ze zeggen ook vaak: 'hey I, ga lekker op Hema date met mm'. Ik zeg vaak: 'nee natuurlijk niet, ik val niet op jongens en hem zeker niet'.

Vandaag vertelden Sb en so mij vandaag dat mm maar niet over mij stopte met praten en dat toen so een koppelfoto liet zien van mij en mm hij begon te blozen. Ze zeggen dus dag hij mij echt leuk leuk vind. 

Ik ben bang om van iemand te houden of mij ervoor open te stellen. Ik wijs hem dus ook telkens af maar ik denk dat ik hem leuk vind. Hij is knap, stoer en grappig. Maar ik val op meiden en vind al iemand leuk.

Ik heb hem vandaag rustig verteld dat ik niet op jongens val en ergens wou ik dat niet waardoor ik nu heel misselijk ben. Ik wil morgen ook niet naar school omdat ik hem niet durf te zien ofzo.

Ik raak er zo van in de stress en ik weet ook niet wat ik allemaal moet doen. Ik kan hem niet voor eeuwig ontlopen.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey wat vervelend voor je!

Je kan ook bi zijn, dat je op meisjes valt betekent niet dat je niet op jongens kunt vallen. Je kunt ook bi zijn met een voorkeur voor meiden. 

Maar over je vriendinnen, erg vervelend wat ze doen. Kan je misschien vragen waarom ze het doen? Of zeggen dat je het echt vervelend vind? Als je dat doet, kies dan een rustig moment uit. 

Hoop dat dit helpt!

Liefs Julie ❤️

Reputatie 7
Badge +9

Maar over je vriendinnen, erg vervelend wat ze doen. Kan je misschien vragen waarom ze het doen? Of zeggen dat je het echt vervelend vind? Als je dat doet, kies dan een rustig moment uit. 

Hoop dat dit helpt!

Liefs Julie ❤️

Ik weet niet waarom maar ik vindt het niet echt vervelend. Tenminste niet vervelend in de zin dat ik het helemaal niet leuk vindt. Ik kom ook niet huilend thuis als ze dat doen.

Hey wat vervelend voor je!

Je kan ook bi zijn, dat je op meisjes valt betekent niet dat je niet op jongens kunt vallen. Je kunt ook bi zijn met een voorkeur voor meiden. 

Ik voel alleen wat voor mm en hij is de enige jongen die waar ik meer voor voel dan klasgenoten of vrienden (op mijn familie na). Verder voel ik alleen maar dingen bij meiden. Ik moet toegeven dat sommige jongens wel knap zijn maar dat geeft mij niet hetzelfde gevoel als een meisje. 

Reageer