verliefd?

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haaaiii!!

ik heb dus een crush. (Echt een hele erge) en ik heb het dus verteld aan mijn vriendinnen waar dus die ene snitch bijstond. Nu weet heel de klas het over me crush.. Ik ben zo verliefd op hem. Niemand realiseert zich dat ik zoveel van hem hou en hoe hartverscheurend het zou zijn voor mij als hij me afwijst!!!! Er is niets dat ik niet voor hem zal doen. Ik laat niemand tussen ons komen. Hij is van mij. Hij heeft geen keus.. alleen er was dus zo een meisje met kerst diner en ze probeerde aantrekkelijk te doen ofzo bij hem. Ik wil haar stoppen!! Ik wil haar pijn doen. Ik voel me nu echt heel zelfzuchtig en gewoon vreemd. Help


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Meid, het komt goed! Heb je al een keer met hem gepraat? Praten jullie veel? Weet hij het al?

Reputatie 7
Badge +7

Ik snap het.

Hebben jullie inderdaad al contact met elkaar, of weet je misschien al of hij jouw leuk vind?

Probeer het rustig op te bouwen tot een normale vriendschap, dan kun je zeggen dat je hem leuk vind

En je kunt haar helaas niet stoppen denk ik

Succes

Reputatie 1
Badge

Nope..

we hebben nog nooit gepraat.

de halve school weet het al.

En ik weet niet zo goed hoe ik vrienden moet maken maar  hij kijkt me wel is af en toe aan  en hij zwaaide nr mij maar ik staar dan alleen maar beetje want ik ben bang dat hij me raar vind of dat hij eig nr iemand anders zwaaide. Ben gwn bang dat dit ongemakkelijk gaat worden.

Reageer