Skip to main content

hi, ik ben een meisje van 15 en ik weet niet  precies wanneer je verliefd bent.

  1. ik ben nog nooit echt verliefd geweest volgensmij, maar ik weeet ok niet hoe je je voelt als je verliefd bent.  hoe voel jeje als je verliefd bent?
  2. ver der heb ik ook een guy op snap die 19 is. ik weet niet of dat oke is omdat ik 15 ben en dat wel een groot verschil is. kan dat?
  3.  die guy op snap noemt mij cute en mooi, wat ik erg schattig vind. ik weet niet of dat raar is of niet?
  4. hij reageerd vandaag niet meer en ik vind dat erg jammer, want het praatte veel en het was erg gezellig. wat moet ik doen?                         
  5. het klinkt misschien raar maar ik ben er een beetje verdrietig om dat hij niet meer reageerd. wat moet ik doen?

groetjes koekiemonster                                                                                                             

                                                                                                       

  1. Je denkt de hele dag aan die gene, en je kunt kriebels in je buik voelen als je die gene ziet, ook wil je met hem/haar zijn.
  2. Zou ik zo niet weten
  3. Dat is een compliment, dus dat kan denk ik
  4. Misschien moet hij andere dingen doen
  5. Wachten :)

Reageer