Vraag

verliefd?

  • 3 October 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 en en ben misschien verliefd op een meisje maar ik weet het niet zeker hoe weet ik of ik verliefd ben 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ben zelf een hetero jongen lol dus idk of hetzelfde voor meiden geldt. Ik spreek maar gewoon vanuit mijn eigen ervaring

Maar ik denk zelf dat je verliefd bent als je gewoon heel erg veel aan die persoon denkt en ook “leuke” scenario’s verschijnen vanzelf, dus niet uit je eigen wil. Ook voel je je gewoon aangetrokken tot die persoon. Als je daar vanaf wil komen, lukt dat niet. Ook denk ik dat je pas verliefd bent als dit gevoel voor een langere tijd blijft aanhouden. 

Persoonlijk hou ik gewoon gewoon van mijn jongens, maar ik niet “romantisch” zegmaar. Ik kan me niet voorstellen dat ik later samen met ze ga wonen of een familie ga starten als je snapt wat ik bedoel. Maar ik weet wel dat ze er altijd zijn en dat ze gewoon harstikke leuke mensen zijn. 

Ik snap dat het verwarrend is, vooral als je heel je leven hetero bent geweest. Maar nu je ouder wordt, zou het zomaar kunnen dat je niet hetero bent of dat je nu gewoon in de war bent. Maar ik heb van mijn lgbtqia+ vriend(innen) gehoord dat je dit moet zien als een soort ontdekkingsreis.

Ik hoop dat dit helpt !! Nog veel succes!!

Reputatie 3
Badge

Ik ben 12 en nu net voor het eerst verliefd. Ik merkte het doordat ik met haar wilde zijn en ik denk veel aan haar. Voor mij voelt het ook gewoon anders dan met andere vriendinnen, meer vertrouwt.

Badge

Hoi anoniem meisje,

Ik ben zelf ook 13. Ik ben ook verliefd om nou zeker te weten of je verliefd bent zou ik eerst kijken of je meer als een dag een soort vlinders in je buik hebt. Als dat zo is ja voor de rest heb ik geen idee😅

Reageer