Vraag

verliefd

  • 2 April 2023
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

ik ben verliefd op meerdere mensen tegelijk waaronder jongens. maar ik ben lesbisch. ik val ook op mijn broer. is dat normaal?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als je lesbisch bent voel je je niet aangetrokken tot jongens. Als je dus verliefd bent op jongens ben je dus niet lesbisch.

En verliefd op je broer, ja ik vind het raar. Maar ja je kan niet kiezen op wie je verliefd word🤷‍♀️

Mag ik iets vragen? In een ander topic geef je aan bang te zijn dat je broer misschien verliefd op je is en dit helemaal niet zou vinden. Maar hier geef je aan wel op je broer te vallen? Wat is er nu waar?

Reputatie 7
Badge +9

ik voel meerdere dingen tegelijk. ik wil op hem vallen maar zodra mijn hoofd zeg dat ik hem leuk leuk vind dan wordt ik weer boos op mezelf. dus eigenlijk is alles waar maar ook niks. ik weet dat het heel ingewikkeld is maar zo is het ook in mijn hoofd. gewoon net een oorlog

Nou dan een tip, probeer duidelijker te zijn in wat je zegt in je topics, want het kan dan wel heel ongeloofwaardig over komen! En dan gaan anderen twijfelen en misschien geen antwoord meer geven.

Reputatie 7
Badge +9

Ik snap wat je bedoelt. Maar het gaat soms niet terwijl ik het wel probeer. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft

Reputatie 7
Badge +6

Hee @ikweethetnietmeer2009 

Kan het zijn dat je bi bent? Want als je lesbisch bent val je alleen op meiden (Misschien soms 1 uitzondering)

Liefs x Banaantje <3

Reageer