Vraag

Verliefd

  • 29 March 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Ik ben dus verliefd op een meisje van mijn klas. En ik twijfel of ik het tegen haar zou zeggen of niet. Want als het niets word dan wordt het echt akward tussen ons en ik zit er volgend jaar ook nog mee in de klas. En dat meisje is echt superlief enzo maar volgens mij wil ze geen relatie. We zitten trouwens in het 5de middelbaar. Zou ik het haar vertellen of niet?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

beste milan,

ik zou eerst proberen te peilen of het wederzijds is, flirt ze bijvoorbeeld met je? of alle andere symptomen dat iemand ook verliefd op jou is, als ik het symptomen kan noemen. het kan opluchten om het te vertellen, en dan weet je wel waar je aan toe bent maar als je voor een grote kans weet dat het antwoord nee is zou ik het niet riskeren omdat dat je wat ongemakkelijkheid bespaart. jouw keuze! dit soort dingen zijn altijd moeilijk

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb hetzelfde en zit in het eerste. Ik heb het nog niet verteld maar het zal ooit komen. Wacht gewoon een beetje af en kijk (zoals @miaomiao zegt) of ze het gesprek (of zoiets) met je aangaat. Wacht tot het einde en dan kun je kijken of jij echt iemand voor haar bent.

Reageer