Skip to main content

Oké dus ik heb heel vaak gevoelens voor iemand maar die gaan na een paar weken weg, ik ben nu 14 en bijna 15 en ik vind deze jongen nu ongeveer 2 weken of iets langer leuk. Maar ik weet nu niet precies of dit ook na een paar weken weg gaat. En ik weet niet of m’n ma het goed zou vinden, hij is namelijk paar keer in aanraking gekomen met politie en loopt ook een hoge kans op om een strafblad te krijgen. 
we zitten beiden romantische grapjes met elkaar te maken en ik kan heel goed met hem lachen en hij ook met mij, hij kon vandaag niet eens meer praten van het lachen voor echt een minuut, dit laat mij zo goed voelen. Ik zie hem maar 1x in de week maar ik snap wel vaak met hem. 
Ik weet alleen niet zeker of hij wel wil, ik heb wel een klein aantal keren een relatie gehad maar ben nooit degene geweest die het heeft gevraagd.  Ook heb ik nog nooit gezoend ofzo dus weet helemaal niks over eerste stappen zetten, maar hij zelf ook niet😭 

ik weet dus niet wat ik moet doen, ik weet namelijk niet of dit iemand is die ik na paar weken niet meer leuk vind maar daar lijkt het eig niet op. Maar ik weet ook niet of hij mij überhaupt wel leuk vind HELP

misschien afwachten of je gevoelens blijven in the first place?


Reageer