Vraag

verliefd??

  • 10 September 2022
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

heyy, ik zit dus met iets, voor best wel een lange tijd maar ik heb dus geen idee wat ik moet doen. Er is dus een groep jongens uit een hogere klas. Zij volgen me al sinds eind vorig schooljaar elke keer in de pauze. Hun vriendengroep bestaat dus uit 4 jongens, waarvan 3 jongens beweren dat 1 jongen van de groep mij ziet staan. Ik dacht dus eerst dat het een stomme grap was en maar een eenmalig iets, maar dat is het dus niet. Ze zaten me zowat elke pauze te volgen ofzo en dan zeggen ze zijn naam of duwen ze hem naar mij om mn aandacht te krijgen. In het begin deden alle 3 de jongens dat, maar na een tijdje begon 1 jongen dat alleen maar dat te doen. Een week later was er een feestje. Meeste mensen van onze school waren uitgenodigd, waaronder ik en die vriendengroep. Toen ik op t feest was ging ik meer bij mn vriendinnen staan. Na een tijdje zagen zij mij daar en kwamen ze naar mij en mn vriendinnen toe. Maar de jongen die mij zogenaamd leuk vind was er niet. Er begon 1 van de jongens met mij te praten. De jongen die hem steeds duwde naar mij. Na een tijdje gepraat te hebben deed hij zn arm om me heen. Ik was een beetje confused want vond t gwn raar. Op school zei hij steeds dat 1 van zijn vrienden mij leuk vind maar toch praatte hij als enige tegen mij en deed zn arm om me heen. T feest was dus eind van vorig schooljaar. Dus ik zag hem toen de hele zomer niet. Toch dacht ik echt veel over hem. En ik begon hem ook best wel leuk te vinden. Maar ik dacht dat t maar een stomme crush was die over een paar weken toch wel weer weg zou gaan. Blijkt dus niet zo te zijn. Ik begin hem nu zelfs leuker te vinden. Ik zie hem nu weer elke dag op school. Hij kijkt vaak naar me en lacht ook vaak naar me. Ook groet hij me soms in de gangen. Maar toch blijft hij steeds zeggen dat zn vriend mij leuk vind.. Ik begrijp het dus oprecht niet. Want ik vind die jongen helemaal niet leuk (die mij dus leuk vind) maar ik vind zijn vriend erg leuk. Maar ik durf het natuurlijk helemaal niet te zeggen. Ook zit hij in wat hogere klas. Ik weet gwn niet wat ik moet doen. Ik denk echt zo fucking vaak over m. En word ook vaak best opgewonden en shit. Iemand tips ofzo over wat k t beste kan doen? En denken jullie dat hij mij ook ziet staan of niet?


4 reacties

Hi @dounya.x ,

Als ik jouw berichtje lees, heb ik wel een vermoeden dat hij jou wel ziet staan maar dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Misschien is het een idee als je eerst vraagt om zijn snapchat of telefoonnummer o.i.d.? Dan kun je wat makkelijker in contact komen en kom je er ook sneller achter of hij geïnteresseerd is denk ik :). 

Hopelijk kun je hier iets mee, veel succes Dounya! <3

Liefs, Junia

Badge

Ik zou eerst uitzoeken of die jou wel echt ziet staan en daarna om tel nummer of snap vragen

Reputatie 2
Badge +4

Dit klinkt best wel serieus inderdaad, ik zou met die jongen gaan praten als ik jou was en idd kijken of je zn snap of numm kan regelen zodat jullie in contact kunnen blijven over die jongen.. en pas later vertellen dat je eigenlijk hem leuker vind.. zou dat nog niet meteen doen.. ik las ook dat je opgewonden werdt van hem..  vind je hem dan al zo leuk?

Kijk gerust eens even naar mijn vragen lijsten en vul ze in misschien helpt dat jou

Badge

Heyy @dounya.x 
Dit heb ik ook gehad. 
De beste vriend van een jongen die mij leuk vindt, riep steeds naar mij dat die mij leuk vond. Nu blijkt dat ze mij alle twee leuk vinden. Ik vind ze zelf alle twee niet leuk maar in jouw geval zou ik gewoon op die vriend afstappen en vragen: ¨Vind je mij leuk?¨. Hij zou dan wel moeten reageren en als hij keihard gaat weglachen weet je dat hij je leuk vindt. 
Hopelijk heb je hier wat aan!

Reageer