Vraag

verliefd

  • 29 April 2022
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Badge

Oke hier komt ie dan. ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar doe het nu toch. Een paar maande geleden is er een nieuwe buurman in het lege huis kome te wonen ( er zit 1 huis tussen dat van ons). Ik vond hem eigenlijk meteen leuk, en met mn moeder maak ik er grapjes over. alleen zij weet niet dat mijn gevoelens echt zijn. Het ding waarom ik het niet dyrf te zeggen is ons leeftijd verschil omdat ik denk dat ik haat zal krijgen. ik ben 15 bijna 16 en hij 32… pls help mij.. wat moet ik doen


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi! Gevoelens hebben  voor een ouder iemand is heel normaal en je kan er niks aan doen. Als je alles legaal wilt houden (en ik neem aan dat je dat wilt) dan kun je er niks mee doen. Je kan niet als minderjarig persoon een relatie nemen met een meerderjarige. 

Dat je er grapjes over maakt met je moeder is natuurlijk niet erg. Je kan haar vertellen dat je gevoelens echt zijn, maar dit hoeft natuurlijk niet, aangezien je er waarschijnlijk toch niks mee kan. Je moet toch echt zelf bedenken of je het wil vertellen of niet. 

Anyway, hoop dat je hier iets aan hebt!

Reputatie 6
Badge +7

Wat Cody zegt. Je gevoel kan 100% echt zijn, maar dat betekent niet dat je er dus ook achteraan moet lopen.  Misschien verstandig om tegen je moeder te zeggen. Zij kan er dan ook op letten dat je geen domme dingen doet. En je gevoel wordt vanzelf weer minder. 

Je kent hem niet eens echt dus je bent eigenlijk verliefd op een beeld dat jij van hem hemt. 

Het beste is om niks te doen met je gevoelens. Helaas maar het leeftijdsverschil is echt te groot.

Reageer