Skip to main content

Hallo iedereen!

Ik ben ontzettend verliefd op de best vriendin van een goed vriendin van mij. Laten wel mijn goede vriendin M noemen en mijn crush K, dan is het makkelijker uit elkaar te houden.

Ik ben dus ontzettend verliefd op K, maar ik weet niet of M dat goed en leuk gaat vinden. Zij is namelijk super protective over M en wil niet dat er ook maar iets met haar gebeurt. Ik praat vaak best wel veel met K, we zijn nu ook vrienden, maar ik ben met haar in contact te komen via M. 

Maar het is niet echt handig om er gelijk in te springen, dus ik begin vanaf het begin:

Toen ik K voor de eerst keer zag was het al alsof ik gelijk rood werd als ik naar haar keek, gelijk dichtbij haar wou zijn… Het was toen ik vanaf school alleen naar huis fietste, en K langsfietste, dat we echt aan de praat kwamen. Ze vertelde veel over zichzelf en ik over mijzelf. Na de tocht naar huis hebben we bij het bruggetje waarbij we op zouden moeten splitsen nog 2 uur lang gepraat. Dat is daarna veel vaker gebeurd. Het klikte goed tussen ons en we zijn nu vrienden. 

Ik ben nog niet bij haar thuis langsgeweest, zij ook niet bij mij. Binnenkort ga ik wel naar haar toe om haar mijn haar te laten verven (confusing sentence). Daar heb ik veel zin in maar ben ik ook een beetje zenuwachtig voor. Ik weet namelijk niet of ze mij alleen als vriend ziet, of ook als meer. Wat moet ik doen?

Ik weet trouwens dat ze single is, ze valt op meisjes en jongens, ze is 15 jaar oud, heeft halflang bruin haar en is ongeveer even groot als ik. Ze heeft een beugel, draagt een bril en is super knap (naar mijn mening natuurlijk). Haar lichaamsbouw is gewoon gezond.

Ikzelf ben (natuurlijk) ook single, ik val ook op meisjes en jongens, ik ben 14 jaar oud, ik heb kort donkerbruin haar en ben dus ongeveer even groot als K. Ik krijg volgend jaar een beugel, heb geen bril. Ik ben (al zeg ik het zelf) best wel gespierd.

Zouden jullie mij en haar samen als een stel voor kunnen stellen?

Ik heb nu dus eigenlijk twee vragen:

Hoe kan ik nu met mijn gevoelens dealen?

Hoe kan ik zonder issues met M, met K een relatie krijgen?

 

Groetjes!! X

Heyy @anoniempju

Ik denk dat je het gewoon aan M moet vragen. Of zoiets als: “als ik verlieft was  op een van je goede vriendinnen, zou je dat dan oké vinden?” Dan hoef je nog niet te zeggen dan het om K gaat. Misschien kun je een brief of als je K haar nummer hebt een bericht sturen dat je haar heel leuk vind? Of het gewoon recht in haar gezicht zeggen. :) 

 

Hoop dat je hier iets aan hebt. 

 

xx Eenmeisje004 


Heyyy

wat eenmeisje004 al zegt vraag het aan M of zei het erg vind en ook al vind zei het erg het gaat er natuurlijk om dat jij je gelukkig voelt en als jij dat met K kan zijn waarom er gewoon voor gaan zou ik zeggen op een goede manier dan hè 

 

veel succes en je kan het 

groetjes Fygo 


Reageer