Helluw!!
ik ben een meisje van 13 en ik vind dus iemand leuk leuk. Hij zit dus al vanaf de basisschool bij mij in de klas, maar ik vond hem eerder niet echt leuk leuk. Ik heb echt het gevoel alsof hij mij ook wel ziet staan want voorige week stond ik alleen in de gang en kwam hij naar mij toe, toen had hij dus op zijn hand geschreven van: ‘Wil je met mij?’. Ik keek hem toen dus echt zo aan en eerst begon ik een beetje te lachen. Daarna vroeg is dus zovan: ‘ maar meen je dit echt of is het een grapje?’ Eerst kijk hij iets van 3 seconden naar mij, toen keek die even weg. Daarna zei die even niks meer, maar toen zei die van ‘nee.. was grapje..’ maar hij zei het echt zovan alsof ik hem afwees ofzo maar dat was echt niet mijn bedoeling zegmaar. Hij deed later op die dag precies hetzelfde weer: eerst vroeg die of ik met hem wou, toen vroeg ik of hij het meende, weer keek die weg en zei die dat hij het niet meende. Gisteren had ik hem dus zo geappt van: ‘Hey.. ik had een vraagje, meende je dat van voorige week?’ Hij zei toen heel droog weer: ‘nee’. Vandaag gingen we dus zo beetje gamen, (op playstation dus we gingen zo praten via party en ondertussen gamen) en ik noem dus iedereen altijd 'lieve schat’ geen idee waarom maar ik vind het gwn fijn ofzo? En ik zei dat dus ook tegen hem en hij zei dus zovan: 'ja mij mag je altijd je schat noemen enzo’. Ik dacht toen echt van: ‘okeeeyy dann…’ Al mijn vriendinnen zeggen dat hij mij ook leuk vind maar ik wil echt NIET de eerste stap zetten en hem vragen, maar ik wil wel echt verkering met hem voor we over een half jaar naar een andere klas gaan. Dus mijn vraag aan jullie is: wat moet ik doennn?? Moet ik hem vragen of zou ik het hier bij laten en wachten totdat hij misschien weer iets zegt/doet. Thanks alvast voor je antwoord en thanks voor dat je dit helemaal leest HAHAHA