Vraag

verliefd?

  • 14 February 2022
  • 14 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Haii guys

Begin augustus ontdekte ik dat’k op jonges val (ben zelf een jongen)

Nu zit er dus iemand in me klas, en ik ken hem niet super goed ofzo. Opeens stuurde hij uit het niks op snapchat, zonder vraag of mededeling ofzo. Nu is het ding, ik denk dat ik hem leuk vind, maar kben helemaal niet out. Of hij gay is weetk niet. Nu heb ik dus helemaal geen idee wat te doen. Ik vertrouw hem niet genoeg om uit de kast te komen naar hem.

Iemand met ervaring toevallig?


14 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat stuurde hij want dan kan ik je verhaal beter begrijpen

Begin met praten als een normale vriend

(Zoals : compliment of een vraag over je huiswerk )

Zo kan je hem beter leren kennen 

Reputatie 4
Badge +3

Ja gewoon eerst vriend behandelen en dan zien het wel maar niet gelijk uit kast komen voor hem

(Kom wel goed)

Maar jij mag ook zelf zijn....…

 

Goed van Rik 

Ik val niet op jongens maar ik begrijp wel.........

Wat stuurde hij want dan kan ik je verhaal beter begrijpen

Dat is het hem net, hij zei helemaal niets. Hij stuurde gewoon een foto van z´n bureau.

Badge

ja doe alsof je vrienden wilt owrden en dan zeggen dat je gay bent en kijken hoe hij reageert succes a mattie

 

-tekst aangepast i.v.m. overtreden forumregel 8d -

Reputatie 4
Badge +3

Wat wet hij van jou

Wat wet hij van jou

Helemaal niet veel vgm. We zitten in dezelfde klas, maar we praten eigenlijk nooit in school tijdens de pauze ofzo. Nu praten we wel een beetje via snap, maar dat is het dan ook. Hij weet helemaal niet dat ik voor de jonges ben ofzo

Reputatie 4
Badge +3

En jij wet ook niet hoe hij of denkt....

En jij wet ook niet hoe hij of denkt....

Exact, moest ik nu weten of hij ook gay is zou het iets anders zijn, maar ik weet het hlml niet. Heb gevraagd waarom hij naar me stuurde en hij antwoordde ‘gewoon omdat ik je naam zag bij snel toevoegen’, dus idk snapje

Reputatie 5
Badge +4

Haii guys

Begin augustus ontdekte ik dat’k op jonges val (ben zelf een jongen)

Nu zit er dus iemand in me klas, en ik ken hem niet super goed ofzo. Opeens stuurde hij uit het niks op snapchat, zonder vraag of mededeling ofzo. Nu is het ding, ik denk dat ik hem leuk vind, maar kben helemaal niet out. Of hij gay is weetk niet. Nu heb ik dus helemaal geen idee wat te doen. Ik vertrouw hem niet genoeg om uit de kast te komen naar hem.

Iemand met ervaring toevallig?

Misschien kun je eerst gewoon goede vrienden met hem worden, misschien kom je dan al wel wat meer over hem te weten en vertrouw je hem uiteindelijk dat je het wel durft te vertellen? 
groetjes van mij!

Reputatie 4
Badge +3

En jij wet ook niet hoe hij of denkt....

Exact, moest ik nu weten of hij ook gay is zou het iets anders zijn, maar ik weet het hlml niet. Heb gevraagd waarom hij naar me stuurde en hij antwoordde ‘gewoon omdat ik je naam zag bij snel toevoegen’, dus idk snapje

Maar als met snap dan moet gewoon is vraag wat van twee jongens vind en niet laten meer dan zelf wal leuk vindt

 

Reputatie 4
Badge +3

Gewoon vraag wat van twee jongens vind.....

Reputatie 7
Badge +19

Wat stuurde hij want dan kan ik je verhaal beter begrijpen

Dat is het hem net, hij zei helemaal niets. Hij stuurde gewoon een foto van z´n bureau.

Vraag dan waarom hij dat stuurt

Reputatie 4
Badge +3

Wat stuurde hij want dan kan ik je verhaal beter begrijpen

Dat is het hem net, hij zei helemaal niets. Hij stuurde gewoon een foto van z´n bureau.

Vraag dan waarom hij dat stuurt

Daar moet wat mee 

Reageer