Vraag

verliefd

  • 23 September 2021
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Reputatie 1

hey. 

ik vind voor het eerst in een tijdje weer iemand leuk. het probleem is dat ze 1.5 uur weg woont ze weet dat ik haar leuk vind en ik  weet dat zij mij leuk vind. maar sinds we bijde niet online iets zouden willen en dan dus een vriendschap willen verpesten spellen we maar op safe. in de vakantie zou ik met haar afspreken, het probleem is dat ik sociaal akward ben en bang iets dom te doen. hiernaast kan ik me gevoelens ook niet negeren sinds het gewoon pijn doet. en soms vraag ik me af of ik wel echt verliefd kan worden sinds het heel moeilijk is voor mij, ik denk dat dit komt door me lagen zelfwaarden, persoonlijke struggles, en vetrouwings problemen niet eens alleen bij een andere maar ook dat ik mezelf niet kan vertrouwen.

iemand tips voor wat ik kan doen tegen deze problemen, en wat ik zou kunnen doen zodra ik wel met haar afspreek? :)


1 reactie

Hey!

Ik ben geen expert op het gebied van psychische problemen maar zou je het niet om kunnen draaien? Door met haar af te spreken geef je jezelf weer wat zelfvertrouwen en laat je aan jezelf zien dat je het wel kan!

Hopelijk heb je hier wat aan!

Lucas

Reageer