verliefd...(?)

  • 14 September 2021
  • 0 reacties
  • 28 Bekeken

Badge

Long story short…

Ik heb een goede vriend (die ook bij me in de klas zit) en een van mijn beste vriendinnen heeft duidelijk gemaakt tegen mij dat zij hem leuk vindt. Geen probleem natuurlijk, maar nu heeft die vriend wel is opmerkingen gemaakt tegenover mij dat verdacht veel lijken op flirten. Ik heb dit ook duidelijk gemaakt tegenover die vriendin, en daarbij ook gelijk gezegd dat ik hem niet leuk vind. Dat was toen de waarheid, maar ik denk dat mijn gevoelens zijn veranderd. 

Nou weet ik natuurlijk niet zeker of hij mij leuk vind, en om eerlijk te zijn ben ik niet eens zeker van mijn eigen gevoelens. In onze vriendenkring (hij zit daar overigens niet bij) is het bekend nieuws dat die vriendin hem leuk vindt, en er zijn ook pogingen geweest om hun op te zetten samen. En er is maar een vriendin in die vriendenkring die weet van mijn gevoelens. 

Moet ik mezelf openen tegenover hem en vertellen hoe ik me voel, of zou dit te laf zijn? Als ik een ding weet, is het dat ik hem niet kwijt wil als vriend. En hetzelfde geld voor mijn vriendin, en mijn vriendenkring wie mij vast zou haten als het iets wordt tussen hem en mij. 

Of moet ik het eerst vertellen tegen mijn vriendin die hem leuk vindt? Ik voel dat ik dat haar schuldig ben.

En hoe kan je merken aan iemand of ze je leuk vinden? Zou ik dingen in mijn hoofd laten, of ben ik het aan het overdenken en vind hij mij gewoon leuk?


0 reacties

Geen reactie

Reageer