Vraag

verliefd

  • 20 June 2021
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hallo, 

 

Ik ben vanaf dit schooljaar verlief op een meisje die in een andere klas zit, we zitten allebei in de tweede klas alleen zij zit in sportklas en ik normale. We praten af en toe via snapchat maar in het echt heb ik zelden haar gesproken ze glimlacht naar me als ze me ziet. In de pauzes zit zij bij haar groepje/klas en ik bij de mijne, ik durf haar geen verkering te vragen want ik ben bang dat ze het gaat vertellen aan anderen. 2 maanden geleden vroeg ik of ze een relatie had en of ze verlief was op iemand ze zij op beide vragen nee, ik zei wel dat ik op iemand verliefd was. Toen ze nee zij dacht ik dat het nooit meer zou lukken maar ik denk toch dat ze misschien mij toch wel ziet zitten. 

 

Hebben jullie tips

Alvast bedankt !

Groetjes,

Anoniem


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey :)

Goed dat je dit deelt!

Ik snap je heel goed. Het beste is om er achter te komen zonder dat ze iets vermoed en wie weet durft zij het ook niet te zeggen.

 

Bijvoorbeeld op snap kan je bijvoorbeeld een grapje maken als ze iets aan heeft dat super leuk staat van ben je zo gekleed voor iemand haha of met wie ga je uit. Als ze dan een jongen zegt weet je het al. Als je zulke kleine hints geeft of dingetjes waardoor je erachter kan komen. Weet je het antwoord en heeft ze het haast niet door. Zo doe ik het altijd.

Hopelijk heeft het iets geholpen.

 

Bye!!

Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Bedankt voor je reactie, dit lijkt me een goeie, alleen zij stuurt zelden een snap van haar outfit ofzo dus dat gaat lastig. Enige andere tips ? 

 

Bedankt voor je moeite !

 

Reageer