Vraag

verliefd


Reputatie 2
Badge

Hallo mijn naam De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens).

Ik vraag me af of het normaal is dat ik zo snel verliefd word.

Ik droom dan altijd van het meisje op alle mogelijke manieren (ook seksueel)

Heeft iemand raad?

 


5 reacties

Waarschijnlijk zit je in de pubertijd. Daarin ontwikkel je heel snel gevoelens voor meisjes. Wat mij betreft kan je deze crushes een beetje onderverdelen in 2 categorieën.

Enerzijds heb je echte crushes, meisjes met wie je daadwerkelijk een relatie wil en met wie dat ook enigszins realistisch is.

Anderzijds heb je fysieke/seksuele crushes. Vergelijk het een beetje met het verliefd zijn op Beyoncé: je voelt je tot die persoon aangetrokken, maar een relatie is niet realistisch. Dit kan echter ook voorkomen in je omgeving, je zal je wellicht tot veel meisjes aangetrokken voelen maar niet met allemaal een relatie willen starten.

Dit is niet de meest heldere reactie die ik hier gepost heb haha, maar hopelijk is de kern duidelijk. Het is niet erg dat  je je snel aangetrokken voelt tot anderen, dat is normaal. Probeer echter voor jezelf duidelijk te hebben of je daadwerkelijk iets wil met die persoon. Hopelijk heb je hier iets aan. Zo niet, laat het even weten, dan reageer ik morgen iets betere. :D

Reputatie 2
Badge

@eenanoniemejongen1 Ik word enkel verliefd.op mensen die ik echt ken.

Maar thx voor de info

@eenanoniemejongen1 Ik word enkel verliefd.op mensen die ik echt ken.

Maar thx voor de info

Ah okee, dan nog geldt dat je je wellicht snel aangetrokken voelt tot die mensen maar dat je niet per se verliefd bent? Welnu, misschien zit ik er naast en ben je gewoon echt op die mensen 100% verliefd.

Hoe dan ook, het is niet raar dus schaam je er niet voor of wat dan ook. Heb je nog een specifieke vraag hierover?

Reputatie 2
Badge

@eenanoniemejongen1 nee maar thx voor de info,

Het is misschien.toch niet zo raar om.verliefd te zijn op mensen en er op alle manier over te denken zolang het maar dromen blijft denk ik.

@eenanoniemejongen1 nee maar thx voor de info,

Het is misschien.toch niet zo raar om.verliefd te zijn op mensen en er op alle manier over te denken zolang het maar dromen blijft denk ik.

Ik denk dat het inderdaad handig is om niet gelijk te handelen naar je dromen. Helemaal omdat je op verschillende mensen verliefd bent. Met dromen is echter niets mis en uiteindelijk vindt je echt wel iemand waarop je echt verliefd bent en met wie je een relatie kan nemen! :D

Reageer