Vraag

verliefd

  • 11 February 2021
  • 8 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Ik zit net op de middelbare en ben verliefd op iemand uit mijn klas maar een vriend van mij heeft een keer aan haar gevraagd wie die jongen op haar profielfoto is. Toen zei ze: een vriend.  Dus ik weet niet of ze een relatie hebben of niet. Ik zit steeds te twijfelen of ik haar verkering moet vragen maar als ze dan zegt dat die jongen op haar profielfoto haar vriendje is dan voel ik me heel awkward.

 

help!!!!!!!!!!!!


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

als ze zei een vriend denk ik niet dat het haar vriendje is maar anders kan je voor de zekerheid een keer iets vragen ofzo zodat je erachter komt bijvoorbeeld dan doe je alsof je voor een spel ofzo aan iedereen van de klas moest vragen of ze een relatie hebben

Reputatie 1
Badge

Hoi fccdhdjskxn ofzo,

vraag anders een beetje rond aan bijv. vriendinnen of vrienden van je crush of ze al een relatie heeft enzo, misschien helpt dat je.

succes!

groeten

Reputatie 7
Badge +19

Ga anders eerst eens met haar afspreken. Het is sws een beetje raar om uit het niets verkering te vragen. En als je gaat afspreken zou je ook kunnen vragen of ze een vriendje heeft.

Reputatie 1
Badge

Hoe kan je op iemands comment reageren btw?

Reputatie 1
Badge

Ja Jaivy heeft gelijk

gen een x afspreken en jezelf zijn, misschien is het het handigst om af te spreken in een groepje zodat t niet ongemakkelijk word enzo

Reputatie 7
Badge +19

Hoe kan je op iemands comment reageren btw?

Op de commas klikken die onder het bericht staan. Of doegene taggen. Dat doe je door @

Reputatie 1
Badge

@jaivy like this?

Reputatie 1
Badge

Ik hoop dat je hier wat aan had @Fhcjajcjtiwoc 

nog succes

Reageer