verliefd

  • 10 February 2021
  • 5 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

hoi ik ben verliefd op gijsje een chick uit m'n klas

ze is klein en heeft een leuk kontje  

Ik heb haar in de kleedkamer gezien halfnaakt de andere meiden waren al klaar met omkleden

ik heb toen op haar afgetrokken 

Maar volgens mij heeft ze me gezien 

WAT MOET IK DOEN??
 


5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Kweenie miss moet je een soort hint geven om te checken of ze het gezien heeft, of vraag gwn via whatsapp bijv of ze ooit een jongen heeft zien aftrekken.

 

De groeten

Reputatie 7
Badge +19

Hoe kan je op haar hebben afgetrokken? Ik neem aan dat jullie niet samen in de kleedkamer waren. En ja over je verliefheid. Spreek met haar af, maak contact

Badge

ik zie dat het lang geleden is maar wat heb je van haar lichaam gezien??

en heb je bij de deur afgetrokken of ik die ruimte + waren de andere meiden er ook nog?

en als ze je gezien heeft zou ze het denk wel leuk vinden want anders had ze je wel een berichtje gestuurd

Hoe heb je haar gezien in de kleedkamer? Heb je staan gluren? Dat zou ik je echt ten zeerste afraden. Hoe zou jij dat vinden als jij je daar aan het omkleden was?

Wat betreft de verliefdheid, start gewoon een keer een gesprek in real life of online. Vanuit daar kan je verder een band opbouwen.

Reputatie 1
Badge +1

ik zie dat het lang geleden is maar wat heb je van haar lichaam gezien??

en heb je bij de deur afgetrokken of ik die ruimte + waren de andere meiden er ook nog?

en als ze je gezien heeft zou ze het denk wel leuk vinden want anders had ze je wel een berichtje gestuurd

  1. ik heb haar ik bh en string gezien
  2. ik stond gw bij de deur achter het hoekje een beetje ik weet niet of het echt boeit
  3. er waren andere meiden maar die waren klaar en zaten achter hun tel
  4. alsje dat denkt

Reageer