Vraag

verliefd

  • 17 August 2020
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben verliefd op een meisje. We sturen elkaar soms wel “intieme” Snaps, maar ik kan er nooit écht wat uithalen. Intiem bedoel ik niet seks snaps of naakt ofs, maar meer bijvoorbeeld: What are you doing step bro. En dan hartjes erbij. Wel stelde ze voor om naar de Halloween fright nights te gaan…. 
Ze vraagt ook veel naar m’n “liefdesleven”  en of ik een crush heb en dat soort dingen.

De rede dat ik twijfel is omdat ik best onzeker ben over mezelf en m’n lichaam. Ik ben niet heel groot, maar ook niet heel klein 1.60 en ben 13 jaar. En jongen. Ben ook niet de aller stoerste of sterkste, ik moet het meer hebben van humor en vrolijkheid.

ik heb ook nog nooit een vriendin gehad.

ben best wel vors 58 kilo(gaat ook iets aan gebeuren) en beetje een klassieke nerd, bril spleet tussen de tanden…. maarja. Ik word wel door veel mensen aardig gevonden.  
Omdat ik ook veel grappen maak en daardoor wel veel wordt gelachen door meisjes. En ookd oor haar. En ze stuurt mij wel eens best wel privé dingen. Maar ik twijfel dus of ze ook op mij is.

en ze zat bij mij op de basisschool.

iemand tips of een leuke move?🤪💪


1 reactie

Heyy

Er zijn zeker wel meiden die niet op stoer of sterk vallen hoor! Er zijn ook meiden die humor belangrijker vinden!

Of dat wederzijds is, dat weer alleen zij en de mensen waar ze het eventueel aan verteld heeft.

Als je snaps met haar stuurt kun je wel eens een x'je proberen, dan zie je hoe ze reageert. 

Groetjs

Reageer