Skip to main content

hallo lezer ik ben een jongen van 14

Ik vertel je mijn verhaal

 

Vandaag was ik bij mijn vrienden aan het vieren dat we geen school meer hadden

Ik ben dus al een tijdje op iemand van mijn vrienden verliefd maar durf het niet te zeggen en hoe maak ik langzaam duidelijk dat ik op haar ben

 

Iemand tips

Hey Sexylizzard

 

Je zou kunnen proberen om deze vriendin wat vaker te spreken. Stuur haar bijvoorbeeld wat regelmatiger een berichtje met de vraag hoe het met haar gaat, of hoe haar dag was. Daaruit kunnen gezellige gesprekken ontstaan. Kennen jullie elkaar wat beter, zou je kunnen proberen om in een gesprek, liefst waar niemand anders dan jullie tweeën bij is, het thema ‘relaties en liefde’ te bespreken. Biedt het goede moment zich aan, zou je je liefde voor haar kunnen bekennen. 

 

Vindt deze vriendin jou ook leuk, heb je geluk, en zit er misschien wel een relatie in. Blijkt deze vriendin enkel vriendschap voor je te voelen, zouden jullie kunnen kijken wat jullie daarmee gaan doen. Houd jij dan bijvoorbeeld graag even afstand, of doe je liever alsof alles zijn gewone gangetje gaat? Durf gerust aangeven wat je nodig hebt, en luister ook naar hoe deze vriendin zich voelt bij de situatie. Goed praten biedt de sleutel tot het vermijden van ongemakkelijkheid en misverstanden. 

 

Gr. Kenshin


Reageer