Vraag

verliefd

  • 17 May 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Badge

oke wie kan mij helpen want ik ben verliefd op mijn beste vriendin laten we haar even marit noemen voor haar privacy (ik ben een jongen)

ik zit dus nu in de brugklas en ik was in de 1e week algoede vrienden met haar.

ik ben zelf verliefd op haar maar ik durf het niet te zeggen en dat komt ook omdat ik weet dat zij al 3 keer is gevraagt door andere jonegns in de 1e maand van school en das best wel moeilijk

en uiteindelijk begonnen we echt HEEL vaak te bellen en te appen en ik vond dat altijd heel leuk maar we stuurden ook veel van deze (:heart_eyes::kissing_heart: )naar elkaar nu weet ik aleen niet wat zij bedoelde en als ik er naar vraag zegt ze zullen we het hiet even niet over hebben want ze wil niet dat haar vader weet dat we veel appen enz. maar ik ben ook te bang om haar te vragen want ze gaat dan zeggen ik ben er nog niet klaar voor en ook als ik vraag hadden we toen verkinging (toen we die emojies stuurden en we heel veel appten) en dan zegt ze gewoon vrienden maar eigenlijk wil ik verkering met haar 

wie helpt mij 


3 reacties

Hey

Als ze niet duidelijk is en zo reageert weet ik uit ervaring dat ze een spelletje met je speelt, Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn maar wel raar dat ze niet duidelijk aangeeft wat ze wil maar als ze gewoon vrienden wil blijven dan moet je dat accepteren en er niks achter zoeken zoals ze natuurlijk dan al eerder aan gaf.

Groetjess

Badge

Hey

Als ze niet duidelijk is en zo reageert weet ik uit ervaring dat ze een spelletje met je speelt, Dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn maar wel raar dat ze niet duidelijk aangeeft wat ze wil maar als ze gewoon vrienden wil blijven dan moet je dat accepteren en er niks achter zoeken zoals ze natuurlijk dan al eerder aan gaf.

Groetjess

dankjewel ik weet niet zeker of zij een spelletje met mij speelt maar erg bedankt

Badge

Gewoon ervoor gaan!!

Reageer