Skip to main content

Heii,

er zit dus een jongen bij mij in de klas en we zijn gewoon vrienden denk ik. Een paar vriendinnen zeggen dat hij mij leuk vindt. Nou vond ik hem ook leuk denk ik maar nu totaal niet meer.

nou vroeg die laatst of ik een crush op hem had omdat 1 van mijn vrienden dat had gezegd tegen hem via app (die hij waarschijnlijk niet kent) nou vroeg ik me af wie dat was maar dat wilde hij absoluut niet vertellen. Ook mocht ik tegen niemand vertellen wat hij tegen mij had gezegd. 

Nou heb ik nog een aantal vragen voor hem zoals gelooft hij haar of niet? En wie het was?

Alleen vind ik het heel raar om hem er nu over te gaan appen aangezien het al een paar dagen geleden is. Zeker omdat het dan lijkt alsof ik er heel erg veel mee bezig ben en hij dan denkt dat ik hem leuk vindt. 

Wat moet ik doen???

Hey @Tess123 , 

Ik denk dat je het gewoon lekker moet laten rusten, als het hem echt interesseert komt hij er zelf zeker nog wel op terug.. Maak je daar maar niet druk over ; ) .. 

En degene die het wel gezegd heeft kan verschillende intensies er bij hebben gehad: 

1. Jou proberen zwart te maken, of door de grond te laten zakken.. ( laten we daar niet vanuit gaan!! ) 
  2. Of je alleen maar proberen te helpen.

Ik heb ooit een jongen leuk gevonden en dat verteld aan vriendinnen van me en een daarvan heeft dat toen verteld tegen die jongen om alleen maar mij mee te helpen.. Ze wou ons koppelen.. Eerste instantie vond ik dat natuurlijk 10x niks , maar achteraf gezien bedoelde ze het goed. 

Dus denk logisch na als je weet wie het heeft gezegd en op welke manier dat is gegaan etc. 

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen : ) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Dan kun je me altijd terug Feedbacken!

Liefss, JustHelping.

Reageer