Vraag

verliefd

  • 18 November 2019
  • 4 reacties
  • 749 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit nu in de 2e. Ik heb een probleempje, want ik ben namelijk verliefd op het broertje van een goede vriendin van mij. Ik realiseer me sinds kort pas dat ik hem echt heel leuk vindt en graag met hem wil afspreken ofzo. Maar er zijn een paar dingetjes die het een beetje lastig maken:

  • hij is een jaar jonger
  • hij is het broertje van een goede vriendin
  • ik wil ni dat het awkward word tussen mij en mijn vriendin (haar ouders)

Vaak als ik bij die vriendin ben wil ik eigenlijk veel liever met haar broertje iets doen dan met haar. Niet dat het niet leuk is, maar gwn aantrekkingskracht (denk ik). Die vriendin en haar ouders zeggen heel vaak dat hij mij leuk vindt en zich altijd uitslooft. Maar ik weet dus niet of het nou als grapje bedoeld is of in het echt. Moet ik dit tegen mijn vriendin zeggen? Please HELP! 

 

 


4 reacties

Dat eerste probleem is echt geen probleem. Dat tweede, als het voor iedereen oké is kan dat prima. Dat betekent wel dat je het ze moet vertellen. Dat derde hangt tegen het tweede, als je het niet vertelt wordt het nooit awkward, vertel je het wel zijn er 2 opties, of ze vinden het prima, of ze vinden het erg en je moet op zoek naar iemand anders. Geef ik zo een antwoord op je vraag?

Reputatie 2
Badge

Vertel het aan je vriendin, zij kan je helpen en misschien dat ze het zelfs okay vind! ik ben verliefd geweest op de oudere broer van een vriendin van mij en heb zelfs een jaar verkering gehad!(geen zorgen hij was een maar een jaar ouder dan mij) 

Reputatie 4
Badge +3

Als je iemand écht écht heel leuk vind, maakt hoe oud je bent simpelweg niet uit. Als je haar broertje leuk vind, pak je kans. Anders krijg je later spijt!!

Hoop dat het helpt!!
X Queertje!!

Als alles maar goed verloopt!

Reageer