Beantwoord
Verliefd
Ik heb een collega die ik denk ik leuk vind maar ze is 18 en ik 16 en ze zegt dat ze een vriend heeft maar ik heb nog nooit een foto of wat dan ook gezien maar ze stuurt wel xx en xoxo enzo naar me en we kunnen goed praten wat moet ik doen?
Beste antwoord door Anonymous
Hey!
Het feit dat ze aan jou duidelijk vertelt dat ze een vriend heeft wil al zeggen dat ze er ofwel (logischerwijze) effectief één heeft, of eventueel dat ze gewoon niet openstaat voor een relatie. Ik denk wel dat als ze dat zegt ze niet de bedoeling heeft een relatie te starten.
Dan heb je nog het feit dat ze vaak "xoxo" etc. stuurt. Ik denk dat sommige mensen hier nou eenmaal losser in zijn dan anderen. Sommigen houden het echt strikt voor verliefdheid, anderen gebruiken het bij alles en iedereen die hen een goed gevoel geven.
Je zou eventueel eens kunnen vragen aan een collega of iemand anders waar ze geregeld mee chat of ze dit bij hem/haar ook zo vaak gebruikt.
Groetjes
Lot
Bekijk origineelHet feit dat ze aan jou duidelijk vertelt dat ze een vriend heeft wil al zeggen dat ze er ofwel (logischerwijze) effectief één heeft, of eventueel dat ze gewoon niet openstaat voor een relatie. Ik denk wel dat als ze dat zegt ze niet de bedoeling heeft een relatie te starten.
Dan heb je nog het feit dat ze vaak "xoxo" etc. stuurt. Ik denk dat sommige mensen hier nou eenmaal losser in zijn dan anderen. Sommigen houden het echt strikt voor verliefdheid, anderen gebruiken het bij alles en iedereen die hen een goed gevoel geven.
Je zou eventueel eens kunnen vragen aan een collega of iemand anders waar ze geregeld mee chat of ze dit bij hem/haar ook zo vaak gebruikt.
Groetjes
Lot
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.