Beantwoord

Verliefd

  • 14 April 2019
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een collega die ik denk ik leuk vind maar ze is 18 en ik 16 en ze zegt dat ze een vriend heeft maar ik heb nog nooit een foto of wat dan ook gezien maar ze stuurt wel xx en xoxo enzo naar me en we kunnen goed praten wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 April 2019, 23:13

Bekijk origineel

6 reacties

@xLotx
Bedankt voor de tips ik ga denk ik wachten tot het duidelijker wordt en dan vertel ik het echt top bedankt ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Tja. Ik vrees dat je toch echt een keuze zult moeten maken hierin... of de twijfels, of de mogelijke ongemakkelijkheid. Ik denk toch dat het beter is om te vragen. Als ze effectief verliefd is kan hier een relatie ontstaan, als dat niet zo is, dan is zij zich tenminste bewust van het feit dat ze dubbele signalen geeft.
Jullie hebben zo'n goede band, die zal dat wel overleven.
Dat is mijn mening hé, doe vooral waar jij je comfortabel bij voelt.
@xLotx
Ik vind het eng om over te praten omdat ik haar elke week zie en veel met dr samen moet werken en t dan ongemakkelijk wordt
Tja, opnieuw geldt dat de één hier losser mee omgaat dan de andere.
Durf je het er met haar over hebben? Dat is de beste manier om te weten waar je aan toe bent.
Op het forum kunnen we je namelijk geen kant en klaar antwoord geven op de vraag of zij effectief verliefd is...
@xLotx
Ze vertelde dat ze een vriend had toen ik net met dr begon te praten maar ze flirt ook soms met me door te knipogen en kus gebaren en ze knijpt dan in mn spieren en geeft me complimenten enzo
Hey!

Het feit dat ze aan jou duidelijk vertelt dat ze een vriend heeft wil al zeggen dat ze er ofwel (logischerwijze) effectief één heeft, of eventueel dat ze gewoon niet openstaat voor een relatie. Ik denk wel dat als ze dat zegt ze niet de bedoeling heeft een relatie te starten.

Dan heb je nog het feit dat ze vaak "xoxo" etc. stuurt. Ik denk dat sommige mensen hier nou eenmaal losser in zijn dan anderen. Sommigen houden het echt strikt voor verliefdheid, anderen gebruiken het bij alles en iedereen die hen een goed gevoel geven.
Je zou eventueel eens kunnen vragen aan een collega of iemand anders waar ze geregeld mee chat of ze dit bij hem/haar ook zo vaak gebruikt.

Groetjes
Lot

Reageer