Verliefd?

  • 15 April 2018
  • 7 reacties
  • 384 Bekeken

  • Weet de weg
  • 14 reacties
Hoi!
Ik ben verliefd op een jongen.
Ik weet niet of hij ook op mijn is!
Tijdens carnaval ging hij heel raar doen en allemaal confetti over mijn heen gooien! ALLEEN OVER MIJN! Hij is ook altijd lief tegen me behalve als zijn vrienden er bij zijn doet hij heel stoer! Iemand uit zijn klas zei tegen mij dat hij over mijn praat in de klas! En die jongen zei dat hij op mij is!
Is dat echt zo denken jullie?
Hebben jullie tips om het te vragen?
Groetjes E123!
Alvast bedankt!

7 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Je kan altijd aan die jongen vragen of hij jou leuk vind? Misschien kan je is met hem afspreken? Of gewoon praten?
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij je leuk vind maar niet leuk als verliefd, meer als een soort vriendschap.
Die ene jongen kan de waarheid vertellen, maar hij kan je ook voor de gek houden. Om bijv. stoer te doen. Of om jou te kwetsen. ( wat ik natuurlijk niet hoop).

Of het echt zo is? Dat durf ik niet zeker te zeggen ook al hoop ik voor jou dat het wel zo is, want dat zou natuurlijk erg mooi zijn!

Zoals ik al zei ga is met hem praten en kom erachter!

Gr:Mr.S
Mr.S die jongen zei (toen hij mijn naam nog niet wist): 'oh ken jij hem dan. Hij zat in de klas te praten over een of andere Elise. Volgens mij is hij op haar!'

En toen zei ik: 'Echt!? Dat ben ik!'

En toen zei hij: 'oh haha! Dan is hij op jou!'

Dat klinkt wel erg geloofwaardig he?

Thanx voor je reactie! Hoop dat je hier op ook iets zegt!
Reputatie 2
Badge +9
De kans is dan misschien wel iets groter dat hij echt van je houdt, maar er zijn waarschijnlijk meerdere Elises op de wereld. Dus of hij het dan over jouw hebt, idk? Nogmaals ik hoop het echt voor je , want dat zou geweldig zijn.

En misschien praat die wel over jou, maar dat betekend dan toch nog niet dat hij van je houdt?

Kijk het zou fantastisch zijn als het zo is, maar stel je voor dat hij helemaal niet iets voor je voelt? Jij verheugd je dan zo op een relatie met hem en dan gaat dat ineens niet door. Je kan dan wel zeggen dat boeit me niet maar ik durf te wedden dat dat keihard bij je aan komt, en heb je dan spijt dat je het uitgemaakt hebt met je vorige vriendje, of ben je dan nog steeds blij dat je het hebt uitgemaakt?

Gr:Mr.S
Het klinkt als of hij jou wel ziet zitten maar het is zo vreemd want als iemand confetti gooit op een persoon betekend niet gelijk dat hij joi leuk vind....
SOPHIEOURSI binnekort gaan we friet eten met iedereen van de carnaval! Dan vraag ik het hem wel!
Succes!
Best wel wat jongens doen stoer om indruk te maken op meisjes

Reageer