Vraag

Verliefd

  • 5 January 2018
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op een meisje die ik al een paar jaar ken ga veel met haar om en heb afgelopen zomer verkering gevraagd maar zei heeft geen gevoelens voor mij. Nu een half jaar later ga ik ieder weekend met haar om en ik vind haar nog steeds leuk en ik krijg het gevoel dat ze mij nu ook wel leuk vind ik weet niet wat ik ermee moet doen ik wil haar wel weer een keer vragen maar ik ben bang om te falen kan iemand mij hier mee helpen

2 reacties

Probeer er achter te komen of ze je echt leuk vind, hoe gedraagt ze zich naar jou toe, anders dan naar andere jongens??
Praat er gewoon met haar over , vraag haar niet meteen verkering, maar zeg dat h iets voor haar voelt misschien zegt zij wel iets terug!!
En Je kan nooit falen want het is al een hele stap als je dit hebt gezegd!!
Kijk we zijn erg close met elkaar maar ze weet natuurlijk al dat ik haar leuk vind en gevoelens voor haar heb alleen af en toe krijg ik midden in de nacht een appje van dr en dan denk ik dat ze wel aan me denkt we lopen samen best vaak naar huis na het stappen en ga aankomende vrijdag even praten met haar als ik daar aantoe kom

Reageer