Skip to main content
Vraag

Verliefd

• December 7, 2025
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik vind een vriendin van mij leuk. En niet zo’n beetje ook. Alleen ik denk dat zij mij niet op deze manier ziet. Ik denk dat ik hier alleen overheen kan komen door het haar te vertellen. Maar ze is één van mijn beste vriendinnen. We praten best veel en ze vertrouwt me. Ik heb het gevoel dat ik egoïstisch ben als ik het vertel. En ik weet niet eens of ik het wil vertellen. Ik wil de vriendschap echt niet verpesten, want dat is mij meer waard dan mijn gevoelens voor haar. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Iemand een idee? 

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • December 8, 2025

Hey! Ik denk dat je zelf al een goede inschatting maakt. Je kent haar goed, en je voelt waarschijnlijk ook aan wat haar gevoelens zijn voor jou, vriendschappelijk.  Volg je gevoel en misschien komt zij ook wel een keer closer naar jou. Als je vriendschap je zo kostbaar is ( dat is echt super fijn trouwens!) dan heb je gelijk om voorzichtig te zijn. 

Liefs, Tover xxx

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Hey

Je schrijft eigenlijk je antwoord al zelf in je topic “ Ik wil de vriendschap echt niet verpesten, want dat is mij meer waard dan mijn gevoelens voor haar. “ Dus het lijkt mij zoals ​@Tover01 al zei niet echt een goed plan om nu je gevoelens te gaan uitspreken. Je kan wel bv truth or dare doen met haar en bij truth vragen of ze een crush heeft en wie dat dan is.

Liefs anymoymous