Skip to main content

Hey iedereen. Ik heb echt een probleem ik ben verliefd geworden op een jongen nadat ik wist dat hij ook op mij was. Ik vond heb eerst heel raar en lelijk maar nu vind ik hem eigenlijk wel knap ik heb het nog aan niemand vertelt. Want al mijn vriendinnen vinden hem raar en mega lelijk. Ik hoor van iedereen dat hij liefdesverdriet heeft omdat ik zeg dat ik niet op hem ben maar ik ben wel op hem. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn beste vriendin maakt ongeveer hetzelfde mee maar zelf aan haar heb ik het niet verteld. Ik ben echt bang dat als ik samen met hem ga zijn dat mijn vriendinnen me raar gaan vinden. Ik ben hopeloos verliefd help me alsjeblieft!!

 

Als je beste vriendin dezelfde meemaakt kan zij je misschien helpen. Als ze echte vriendinnen zijn. Zullen ze het gewoon accepteren. Loop naar je crush toe en zeg tegen hem dat je verliefd op hem is. 

Je vriendinnen zullen je niet raar vinden. Ze moeten het accepteren. Jij kunt niet aan doen dat hij nu je crush is. Dat kun jij niet bepalen. Dus moeten je vriendinnen het maar accepteren 

 

Doeiiii Ava xx


Heyy,

ik zou sws zeggen tegen je crush dat je hem leuk vind dan heb je hem al . En maak je niet druk om je vriendinnen als het echte vriendinnen zijn accepteren ze je zoals je bent. En vraag zeker doe vriendin die hetzelfde meemaakt om hulp dna kunnen jullie elkaar helpen en heb je iemand die je steunt 

heel veel succes

_____
Successs


Reageer